Όπου σταθεί κι όπου
βρεθεί καταγγέλει την ανυπαρξία των δώδεκα ετών της διακυβέρνησης Παύλου Τονικίδη στο επιμελητήριο και την παντελή προβολή των προιόντων του νομού Κιλκίς στο εξωτερικό.
''Εγώ δεν θα κάνω ταξίδια για να βγάζω μόνο σέλφι'' δήλωσε στον ανταποκριτή μας με νόημα...
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου