Επειδή φίλτατε Παύλε είσαι πρωταθλητής στο
παραμύθι, και έχεις την ικανότητα να γοητεύεις με τα ψέματά σου σου θέτουμε σήμερα ο πρώτο ερώτημα αφού μας προκαλείς.
Αναφέρεσαι στο ηλεκτρονικό δημοπρατήριο... ως επίτευγμα της διοίκησής .
ερώτημα :
α).Δώσε επίσημα στοιχεία σε ποιούς έχει χρησιμοποιηθεί;
β) Πόσα ευρώ κινήθηκαν;
γ) Σε πόσους κόπηκαν τιμολόγια;
και
δ ) και σημαντικότερο
Εχουμε πληροφορίες ότι μετά από καταγγελίες για κακοδιαχείριση που έγιναν, η υπόθεση απασχολεί την δικαιοσύνη;
Το γνωρίζεται ναι ή όχι;
ε) Εχει εμπλοκή ο κ. Σιωνίδης σε αυτό ναι ή όχι;
Τι συμβαίνει φίλε Παύλε;
Αύριο το δεύτερο ερώτημα
Υ.Γ Η νέα πορεία δεν είναι απρόσωπη έχει ταυτότητα αγαπητέ Παύλε.
Το Κιλκίς δεν είναι Τόκιο γνωριζόμαστε !!!!
Η απάντηση στο nea _ poreia@yahoo.com
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου