Η υπομονή κατά την αγορά ευεργετείται από τις χαμηλότερες τιμές και προσφορές των εταιριών. Από την άλλη, το καινούργιο τραβάει τα βλέμματα ενώ και οι ανακλήσεις εξασφαλίζουν τον βιαστικό αγοραστή.
Τα είδη αγοραστών διακρίνονται σε αυτούς που μόλις παρουσιαστεί ένα μοντέλο, τρέχουν πρώτοι στις αντιπροσωπείες να το παραγγείλουν και σε όσους περιμένουν να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα από την άφιξη του νέου μοντέλου, για να διορθωθούν τυχόν παιδικές ασθένειες.
Οι αυστηροί έλεγχοι εξασφαλίζουν την ποιότητα της μοτοσυκλέτας
Σίγουρα μια παρορμητική αγορά μπορεί να καταλήξει σε αποτυχία, όμως στην περίπτωση της αγοράς μοτοσυκλέτας τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αντίθετα με άλλα προϊόντα, οι μοτοσυκλέτες έχουν πολύ μεγαλύτερο κύκλο εξέλιξης. Από τη στιγμή που θα σχεδιαστεί ένα νέο μοντέλο, χρειάζεται περίπου 3 χρόνια για να παρουσιαστεί, χωρίς να υπολογίζουμε τις εξαιρέσεις που ετοιμάστηκαν σε λιγότερο χρόνο. Αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται αρκετό για να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι, ώστε να περάσει στην παραγωγή χωρίς κανένα πρόβλημα. Εξάλλου η βιομηχανία μοτοσυκλετών, αποτελεί έναν πολύ αυστηρά ελεγχόμενο κλάδο παραγωγής και για κάθε μέρος, κάθε σύστημα, κάθε διαδικασία υπάρχουν αυστηροί κανονισμοί ασφαλείας και συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να ακολουθηθούν. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι η μοτοσυκλέτα θα καταλήξει στις αντιπροσωπείες και δεν θα έχει κανένα ελάττωμα.
Οι εξαιρέσεις αφορούν μεμονωμένα περιστατικά. Οι ανακλήσεις προστατεύουν τον αγοραστή
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Συνήθως όμως αυτές έχουν να κάνουν με μεμονωμένα περιστατικά. Εάν ένα μοντέλο παρουσιάζει δυσλειτουργία σε κάποιο σημείο αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σκάρτη ολόκληρη η κατασκευή. Οι ανακλήσεις γίνονται για αυτό το σκοπό και συγκριτικά είναι πολύ λίγες σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των μοντέλων που παράγονται και στην πλειονότητά τους δεν αφορούν λάθη στο γενικό σχεδιασμό, αλλά επιμέρους προβλήματα εξαρτημάτων, που έρχονται από τρίτους προμηθευτές, για παράδειγμα ένας ανορθωτής ή μια τρόμπα φρένου.
Σταδιακά μειώνεται η τιμή και οι εταιρίες αρχίζουν να τρέχουν προσφορές
Αυτό που φρενάρει τον αγοραστή από το να τρέξει κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία , όταν παρουσιαστεί το νέο μοντέλο , είναι σίγουρα η αρχική του τιμή πώλησης. Στην συνέχεια είναι πολύ πιθανό αυτή να μειωθεί, ενώ σταδιακά προστίθενται και διάφορα στοιχεία στον εξοπλισμό του για να το κάνουν περισσότερο ελκυστικό. Επίσης οι προσφορές είναι μέρος της πολιτικής των εταιριών για να ξαναφέρουν κόσμο στην αντιπροσωπεία, αφού το πρώτο κύμα που εξασφάλισε το γεγονός ότι το μοντέλο είναι καινούργιο έχει εξασθενίσει.
Οι πρώτοι αγοραστές δεν βλέπουν τα αρνητικά, ενώ παράλληλα τραβούν και τα βλέμματα
Από την άλλη οι πρώτοι αγοραστές δεν έχουν πρόβλημα αναμονής παράδοσης, ενώ στο κάτω-κάτω έχουν και το πλεονέκτημα να τραβούν τα βλέμματα πάνω τους, τουλάχιστον μέχρι η μοτοσυκλέτα να προλάβει να κυκλοφορήσει αρκετά στους δρόμους.. Το τελευταίο ίσως για τους περισσότερους να μην είναι σημαντικό, και είναι ενδεικτικό της διαφοράς των δύο ειδών αγοραστών που εξετάζουμε. Οι πιο ψύχραιμοι θα περιμένουν λίγο να πέσει η αρχική τιμή, οι πιο ενθουσιώδεις απλά θα τρέξουν να προμηθευτούν το καινούργιο πρώτοι. Η μοτοσυκλέτα που θα αγοράσουν και οι δύο πάντως θα είναι η ίδια, τουλάχιστον από πλευράς αξιοπιστίας.
Άρα λοιπόν περιμένουμε ή αγοράζουμε πρώτοι; Εσείς αγοράζετε μια μοτοσυκλέτα με το που κυκλοφορήσει ή περιμένετε να δείτε πως θα τσουλήσει στην αγορά;
Μας κοινοποιήθηκε από το mototriti.gr
Τα είδη αγοραστών διακρίνονται σε αυτούς που μόλις παρουσιαστεί ένα μοντέλο, τρέχουν πρώτοι στις αντιπροσωπείες να το παραγγείλουν και σε όσους περιμένουν να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα από την άφιξη του νέου μοντέλου, για να διορθωθούν τυχόν παιδικές ασθένειες.
Οι αυστηροί έλεγχοι εξασφαλίζουν την ποιότητα της μοτοσυκλέτας
Σίγουρα μια παρορμητική αγορά μπορεί να καταλήξει σε αποτυχία, όμως στην περίπτωση της αγοράς μοτοσυκλέτας τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αντίθετα με άλλα προϊόντα, οι μοτοσυκλέτες έχουν πολύ μεγαλύτερο κύκλο εξέλιξης. Από τη στιγμή που θα σχεδιαστεί ένα νέο μοντέλο, χρειάζεται περίπου 3 χρόνια για να παρουσιαστεί, χωρίς να υπολογίζουμε τις εξαιρέσεις που ετοιμάστηκαν σε λιγότερο χρόνο. Αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται αρκετό για να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι, ώστε να περάσει στην παραγωγή χωρίς κανένα πρόβλημα. Εξάλλου η βιομηχανία μοτοσυκλετών, αποτελεί έναν πολύ αυστηρά ελεγχόμενο κλάδο παραγωγής και για κάθε μέρος, κάθε σύστημα, κάθε διαδικασία υπάρχουν αυστηροί κανονισμοί ασφαλείας και συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να ακολουθηθούν. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι η μοτοσυκλέτα θα καταλήξει στις αντιπροσωπείες και δεν θα έχει κανένα ελάττωμα.
Οι εξαιρέσεις αφορούν μεμονωμένα περιστατικά. Οι ανακλήσεις προστατεύουν τον αγοραστή
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Συνήθως όμως αυτές έχουν να κάνουν με μεμονωμένα περιστατικά. Εάν ένα μοντέλο παρουσιάζει δυσλειτουργία σε κάποιο σημείο αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σκάρτη ολόκληρη η κατασκευή. Οι ανακλήσεις γίνονται για αυτό το σκοπό και συγκριτικά είναι πολύ λίγες σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των μοντέλων που παράγονται και στην πλειονότητά τους δεν αφορούν λάθη στο γενικό σχεδιασμό, αλλά επιμέρους προβλήματα εξαρτημάτων, που έρχονται από τρίτους προμηθευτές, για παράδειγμα ένας ανορθωτής ή μια τρόμπα φρένου.
Σταδιακά μειώνεται η τιμή και οι εταιρίες αρχίζουν να τρέχουν προσφορές
Αυτό που φρενάρει τον αγοραστή από το να τρέξει κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία , όταν παρουσιαστεί το νέο μοντέλο , είναι σίγουρα η αρχική του τιμή πώλησης. Στην συνέχεια είναι πολύ πιθανό αυτή να μειωθεί, ενώ σταδιακά προστίθενται και διάφορα στοιχεία στον εξοπλισμό του για να το κάνουν περισσότερο ελκυστικό. Επίσης οι προσφορές είναι μέρος της πολιτικής των εταιριών για να ξαναφέρουν κόσμο στην αντιπροσωπεία, αφού το πρώτο κύμα που εξασφάλισε το γεγονός ότι το μοντέλο είναι καινούργιο έχει εξασθενίσει.
Οι πρώτοι αγοραστές δεν βλέπουν τα αρνητικά, ενώ παράλληλα τραβούν και τα βλέμματα
Από την άλλη οι πρώτοι αγοραστές δεν έχουν πρόβλημα αναμονής παράδοσης, ενώ στο κάτω-κάτω έχουν και το πλεονέκτημα να τραβούν τα βλέμματα πάνω τους, τουλάχιστον μέχρι η μοτοσυκλέτα να προλάβει να κυκλοφορήσει αρκετά στους δρόμους.. Το τελευταίο ίσως για τους περισσότερους να μην είναι σημαντικό, και είναι ενδεικτικό της διαφοράς των δύο ειδών αγοραστών που εξετάζουμε. Οι πιο ψύχραιμοι θα περιμένουν λίγο να πέσει η αρχική τιμή, οι πιο ενθουσιώδεις απλά θα τρέξουν να προμηθευτούν το καινούργιο πρώτοι. Η μοτοσυκλέτα που θα αγοράσουν και οι δύο πάντως θα είναι η ίδια, τουλάχιστον από πλευράς αξιοπιστίας.
Άρα λοιπόν περιμένουμε ή αγοράζουμε πρώτοι; Εσείς αγοράζετε μια μοτοσυκλέτα με το που κυκλοφορήσει ή περιμένετε να δείτε πως θα τσουλήσει στην αγορά;
Μας κοινοποιήθηκε από το mototriti.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου