Για το ζήτημα της φορολογίας έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης στο προσυνέδριο της ΝΔ στη Λάρισα λέγοντας "εμείς θα μειώσουμε τους φόρους και ξέρουμε πως θα το κάνουμε".
"Θα μειώσουμε τον ΕΝΦΙΑ κατά 30% εντός δύο ετών, τον φόρο στις επιχειρήσεις από το 29 στο 20% εντός δύο ετών" είπε ο κ. Μητσοτάκης και συμπλήρωσε πως πρέπει να υπάρξει ένας εισαγωγικός φορολογικός συντελεστής για εισοδήματα μέχρι 10.000 ευρώ για μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες και αγρότες ύψους 9%.
Μεταξύ άλλων τόνισε πως χρειάζεται να πραγματοποιηθεί μια φορολογική μεταρρύθμιση, με εξυγίανση του δημόσιου τομέα και καλύτερη αξιοποίηση των δαπανών του κράτους.
Επιτέθηκε στην κυβέρνηση για τα πλημμυρικά φαινόμενα στην Αττική λέγοντας πως "κάποιοι κρύβουν τις ευθύνες τους στη λάσπη" και τονίζοντας πως ανακύπτουν ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν και να αποδοθούν ευθύνες.
Διερωτήθηκε γιατί δεν ολοκληρώθηκαν τα σχέδια διαχείρισης πλημμυρών, γιατί "η Περιφέρεια Αττικής δεν προχώρησε σε αντιπλημμυρικά έργα. Γιατί δεν έγιναν τα απαραίτητα έργα στο βουνό πάνω από τη Μάνδρα; Τι έκανε η πολιτική προστασία; Τι πήγε λάθος και δεν ειδοποιήθηκαν οι κάτοικοι;".
Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της Ν.Δ τονίζοντας πως "συστήσαμε μια επιτροπή από ειδικούς".
"Φανταστείτε τι θα λέγανε αν αυτή η καταστροφή συνέβαινε σε εμάς. Οι ευθύνες θα διερευνηθούν, γιατί περισσεύουν τα μεγάλα και τα θλιβερά επικοινωνιακά σόου. Αλλά λείπει το θάρρος της ανάληψης της πολιτικής ευθύνης".
Επίσης, αναφέρθηκε στις προτάσεις της ΝΔ για τον αγροτικό κόσμο και τον πρωτογενή τομέα τονίζοντας πως χρειάζονται σύγχρονες ομάδες παραγωγών. "Δεν μπορούμε να πάμε μακριά αν δεν δημιουργήσουμε ένα καινούριο πλαίσιο για τα συνεργατικά σχήματα και για τις ομάδες παραγωγών", είπε.
Σημείωσε πως η ΝΔ στηρίζει πλήρως τη διεπαγγελματική για την φέτα, τονίζοντας πως "πρέπει να διασφαλίσουμε την ποιότητα του προϊόντος", ενώ αναφέρθηκε και στο φόρο στο κρασί λέγοντας πως "θα καταργηθεί" γιατί "προσέθεσε μεγάλο γραφειοκρατικό βάρος στο στους μικρούς παραγωγούς και γιατί έστρεψε αρκετούς στη μαύρη οικονομία".
Σχετικά με το ζήτημα των υδάτινων πόρων στη Θεσσαλία σημείωσε ότι γνωρίζει πόσο απασχολεί τους αγρότες το θέμα του Αχελώου. Τόνισε πως τα έργα που πρέπει να γίνουν αφορούν την ολοκλήρωση των έργων στη Μεσοχώρα, του φράγματος στις Συκιές, αλλά τη μερική λελογισμένη μεταφορά νερού ύψους 250 εκατομμυρίων κυβικών το χρόνο τον χρόνο ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες αλλά και τις μελέτες.
Ακόμη, αναφέρθηκε και σε μια μεγάλη προτεραιότητα της νέας κυβέρνησης της ΝΔ λέγοντας πως πρέπει "η Ελλάδα να γίνει ένας διαμετακομιστικός κόμβος". Όπως είπε χαρακτηριστικά αυτό που πρέπει η χώρα να κάνει είναι όχι μόνο να χρησιμοποιεί τα λιμάνια ως πύλη εισόδου, αλλά να τα χρησιμοποιήσει ώστε να συναρμολογούνται προϊόντα.
Μιλώντας για τα έργα υποδομής στην Ελλάδα τόνισε πως "όλα τα μεγάλα έργα υποδομής που ολοκληρώθηκαν φέρουν την σφραγίδα της ΝΔ" ενώ επιτέθηκε στην κυβέρνηση πως φέρνει ευθύνη για το αύξηση του κόστους.
Επίσης ο πρόεδρος της ΝΔ είπε πως η παράταξη θα είναι σύντομα έτοιμη να εξαγγείλει τον κατάλογο των έργων που είναι εθνικής προτεραιότητας: "Πρόκειται για έργα για τα οποία θα είμαστε βέβαιοι ότι υπάρχει απαραίτητη χρηματοδότηση είτε από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους, είτε με την σύμπραξη του ιδιωτικού τομέα σε μεγαλύτερη έκταση από ότι γίνεται σήμερα" είπε χαρακτηριστικά.
Φωτογραφία από Larissanet.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου