ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Μητσοτάκης: «Ο Τσίπρας είναι εδώ γιατί οφείλει να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Για ποιο λόγο χρειάζονταν μεσάζοντες όταν απαγορεύονται ρητά από το νομοθετικό πλαίσιο του 2011;»

Με την παράθεση επιπλέον ερωτημάτων απάντησε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης στην «ρελάνς» του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου στην συζήτηση στην Βουλή για την πώληση πυρομαχικών στην Σαουδική Αραβία.

«Ο κ. Τσίπρας είναι εδώ γιατί οφείλει να υπερασπιστεί πρωτίστως τον εαυτό του. Είναι ο ίδιος εξάλλου, που ως πρόεδρος του ΚΥΣΕΑ, υπέγραψε την σκανδαλώδη όπως φαίνεται, σύμβαση πώλησης βλημάτων στην Σαουδική Αραβία», επισήμανε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Αναφορικά με το βίντεο του πρωθυπουργού για το κοινωνικό μέρισμα που δόθηκε στη δημοσιότητα την Παρασκευή, ο κ. Μητσοτάκης σχολίασε: «Την επόμενη φορά που θα γυρίσετε ανάλογο βιντεάκι πείτε τουλάχιστον στον σκηνοθέτη να βγάλει από το τηλεοπτικό κάδρο τις θήκες με τα πούρα από το γραφείο σας».

«Ο άνθρωπος που επιλέξατε ως συναρχηγό σας, όταν δεν υβρίζει χυδαία τους πολιτικούς του αντιπάλους ή δεν εκτονώνεται με μετρητά στα καζίνο του Λονδίνου, αποδεικνύεται πλέον ότι "ντιλάρει" οβίδες και βόμβες στις Αραβικές χώρες με τη βοήθεια μεσαζόντων», τόνισε επίσης.

Ο αρχηγός της ΝΔ έθεσε από το βήμα της Βουλής τα εξής ερωτήματα:

«Ερώτημα 1o: Γιατί ενώ η Βουλή είχε εγκρίνει μια συμφωνία πώλησης κυβέρνησης με κυβέρνηση για πώληση αμυντικού υλικού στην Σαουδική Αραβία, εμπλέξατε έναν μεσάζοντα; Για ποιο λόγο χρειάζονταν μεσάζοντες όταν απαγορεύονται ρητά από το νομοθετικό πλαίσιο του 2011;

Ερώτημα 2o: Γιατί υπεγράφη η συμφωνία με τον συγκεκριμένο μεσάζοντα που από το 2014 ενέχεται σε σοβαρές παραβάσεις & του έχει επιβληθεί πρόστιμο από τις ελληνικές αρχές, τη στιγμή που η πρεσβεία μας στο Ριάντ είχε ενημερώσει ότι ο συγκεκριμένος δεν εκπροσωπεί την Σαουδική Αραβία;

Ερώτημα 3o: Υπάρχει ή δεν υπάρχει συμφωνία; Αν υπάρχει γιατί δεν έχουν πιστωθεί στα ταμεία 66 εκατομμύρια ευρώ. Αν δεν υπάρχει ποιος έχει την ευθύνη που χάθηκαν 66 εκατομμύρια ευρώ;

Ερώτημα 4o: Γιατί δεν ενημερώσατε τη Βουλή για την ύπαρξη μεσάζοντα, του διαβόητου Βασίλη Παπαδόπουλου;

Ερώτημα 5o: Η Βουλή έχει συμφωνήσει να πωληθούν 300.000 βλήματα και οι Σαουδάραβες ενδιαφέρονται μόνο για 100.000. Που θα πήγαιναν τα υπόλοιπα 200.000 βλήματα; Σε ποιες τσέπες θα πήγαιναν τα λεφτά από την πώληση αυτών των βλημάτων;

Ερώτημα 6ο. Έχει επιχειρήσει και άλλες δουλειές με το ελληνικό Δημόσιο επί ημερών σας ο κ. Παπαδόπουλος; Τον γνωρίζετε τελικά ή δεν τον γνωρίζετε;»


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Ανώνυμος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video