ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

H Ομάδα Προσφύγων του SolidarityNow τρέχει… με Καρδιά και Αλληλεγγύη στον 6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης!

H Ομάδα Προσφύγων του SolidarityNow τρέχει… με Καρδιά και Αλληλεγγύη στον 6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης!

Το SolidarityNow μετέχει στον *6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης. 

Μετά τη συμμετοχή στον περσινό Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών, στον οποίο πήρε μέρος η 1η Ομάδα Προσφύγων στην ιστορία του θεσμού, αυτή τη χρονιά περισσότεροι από 20 πρόσφυγες και μετανάστες -ωφελούμενοι των **προγραμμάτων Στέγασης και Φιλοξενίας της οργάνωσης και του ***Blue Refugee Center (BRC), μαζί με τους εργαζόμενους του SolidarityNow θα τρέξουν με καρδιά και αλληλεγγύη για έναν φίλο, για ένα γονιό, για να ένα συγγενή αλλά και για τους Έλληνες και την Ελλάδα που τους υποδέχθηκε και τους καλωσόρισε.

Το SolidarityNow Refugee Team αποτελείται από 13 Σύριους, 8 Αφγανούς, 1 Λιβανέζο, και 6 εργαζόμενους του SolidarityNow (3 Έλληνες, 1 Σύριο και 1 Αφγανό). Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της πολυπολιτισμικής ομάδας είναι, ότι οι περισσότεροι δρομείς είναι έφηβοι και γυναίκες (22 γυναίκες, 6 άνδρες). Αξίζει να σημειωθεί, ότι τρεις γυναίκες είναι μητέρες από τη Συρία, οι οποίες θα τρέξουν μαζί με τα παιδιά τους!

Κάποιοι από τους συμμετέχοντες φιλοξενούνται προσωρινά στις δομές στέγασης του SolidarityNow στη Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα, είναι αιτούντες άσυλο και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μετεγκατασταθούν σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα ώστε να μπορέσουν να ξεκινήσουν τη νέα τους ζωή ή θα επανενωθούν με τις οικογένειές τους.

Μήνυμα | «Τρέχω για…»
Η Shreen Hakan, 40 χρονών, είναι κουρδικής καταγωγής από τη Συρία και μητέρα δύο παιδιών. Διαμένει στην Ελλάδα όπου περιμένει την επανένωση με την οικογένειά της. Η Shreen είναι μια πολύ δυναμική και ζωντανή γυναίκα και έχει μεγάλη δίψα για γνώση. Παρακολουθεί μαθήματα Ελληνικών στο Blue Refugee Center του SolidarityNow στη Θεσσαλονίκη. «Όταν θα τρέχω θα σκέφτομαι τον άνδρα μου, ο οποίος βρίσκεται στη Γερμανία. Έχω να τον δω εδώ και τρία χρόνια. Αυτό το Σάββατο θα τρέξω επειδή θέλω να του στείλω ένα ιδιαίτερο μήνυμα. Το μήνυμά μου είναι ότι ‘είμαι εδώ και θα έρθω σύντομα να σε συναντήσω», λέει η Shreen.

Η Bediya Seyid, 35 χρονών, κατάγεται από τη Συρία και έχει 4 παιδιά. Η Bediya μαθαίνει Ελληνικά στο Blue Refugee Center. Γνωρίζει κάποιες λέξεις στα Ελληνικά, αλλά η κόρη της η Slava, 13 χρονών, μιλάει σχεδόν άπταιστα. Η Bediya περιμένει και αυτή για οικογενειακή επανένωση. Ο άνδρας της τους περιμένει στην Αυστρία. «Δε θα τρέξω, απλά θα περπατήσω. Η κόρη μου η Slava θα τρέξει. Συμμετέχω σε αυτόν τον αγώνα επειδή τα παιδιά μου το ήθελαν, αλλά κι εγώ ήθελα να κάνω κάτι όμορφο μαζί τους. Ένας ακόμα λόγος είναι ότι, επειδή πέρασα καλά στην Ελλάδα, θέλω να έχω αναμνήσεις από τη χώρα και τους ανθρώπους εδώ. Όταν θα είμαι στην Αυστρία, θα κουβαλάω μέσα μου αυτές τις αναμνήσεις», σημειώνει η Bediya.

Η Slava, κόρη της Bediya πηγαίνει στην 6η Δημοτικού και μιλάει ήδη τρεις γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά και Αραβικά. «Μου αρέσει πολύ να τρέχω, στον αγώνα όμως αυτόν συμμετέχω επειδή θα είμαι μαζί με τους φίλους μου. Πέρα από αυτό, θέλω να έχω αναμνήσεις από τη ζωή μου στην Ελλάδα. Όταν θα τρέχω θα σκέφτομαι τον μπαμπά μου. Θέλω να του πω ‘μπαμπά μου θα τρέξω για να έρθω κοντά σου’», λέει η Slava. 

Το Σάββατο, 14 Οκτωβρίου, ο 6ος Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης θα στείλει ένα ακόμα μήνυμα μέσω του SolidarityNow Refugee Team: το μήνυμα της συνύπαρξης, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της συμμετοχής και της ισότητας.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video