ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Κράτα «ζωντανή» την μπαταρία σου

Σου έβγαλε πρόβλημα η μπαταρία; Δεν ξέρεις αν πρέπει να αγοράσεις καινούργια ή απλά να φροντίσεις αυτή που έχεις; Φοβάσαι να ασχοληθείς λόγω των ουσιών που περιέχει; Δες τώρα όσα χρειάζεται μια μπαταρία για να προσφέρει πάντα ενέργεια!

Επαναφόρτισε σωστά, άλλαξέ την στα 4 χρόνια

Οι περισσότερες μπαταρίες μολύβδου-οξέος έχουν ένα μέσο όρο ζωής τα 3-4 χρόνια. Όταν μια μπαταρία έχει φτάσει στο τέλος της ζωής της, δεν μπορεί να επαναφορτιστεί. Τότε λέμε πως είναι «νεκρή» και πρέπει να αντικατασταθεί. Κύριο χαρακτηριστικό μιας «νεκρής» μπαταρίας, είναι η μη αποδοχή φόρτισης (δεν φορτίζει με τίποτα) ή η αδυναμία συγκράτησης τάσης και έντασης. Δηλαδή σε περίπτωση που δεχτεί φόρτιση, μόλις αποσυνδεθεί από τον φορτιστή είναι και πάλι «νεκρή» σαν να μη φορτίστηκε ποτέ.

Πριν, όμως, η μπαταρία φτάσει στα όριά της, μπορεί να επαναφορτίζεται όταν χρειάζεται, κάτι που απαιτεί όμως κάποιες βασικές γνώσεις:
  • Χρησιμοποιείτε μόνο κατάλληλους φορτιστές μπαταριών μολύβδου και λαμβάνετε υπόψη τις οδηγίες χρήσης τους.
  • Μην φορτίζετε ποτέ παγωμένες μπαταρίες ή μπαταρίες με θερμοκρασία άνω των 45 °C.
  • Συνδέετε το θετικό πόλο (+) της μπαταρίας με το θετικό πόλο του φορτιστή και τον αρνητικό πόλο (-)της μπαταρίας με τον αρνητικό πόλο του φορτιστή.
  • Ενεργοποιείτε το φορτιστή αφού συνδέσετε πρώτα την μπαταρία.
  • Μετά την πλήρη φόρτιση, απενεργοποιείτε πρώτα το φορτιστή.
  • Διακόπτετε τη φόρτιση, όταν ζεσταθεί η μπαταρία ή όταν εκρέει οξύ!
  • Ο χώρος στον οποίο θα φορτίσετε την μπαταρία, πρέπει να έχει καλό εξαερισμό.

Στις περιπτώσεις όμως που η μπαταρία έχει αποφορτιστεί από δικό μας λάθος (επειδή πχ ξεχάσαμε τα φώτα αναμμένα) ή από κάποιο τεχνικό πρόβλημα, τότε μπορεί να φορτιστεί και να λειτουργήσει κανονικά. Κάθε εκφόρτιση κάτω από 12.2V «τρώει» μήνες ζωής από την μπαταρία. Αυτό σημαίνει πως η μπαταρία δεν πρέπει να εκφορτίζεται κάτω από τα όρια ασφαλείας. Έχοντας υπόψην τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως μια εκφόρτιση από λάθος του οδηγού διορθώνεται, αλλά στερεί χρόνο ζωής από την μπαταρία. Συνεπώς όσο πιο προσεκτικοί είμαστε, τόσο το καλύτερο.

Ισως φταίει το ηλεκτρικό σύστημα για την αποφόρτιση της μπαταρίας…

Αν η μπαταρία είναι σχετικά καινούρια, αλλά συνεχώς αποφορτίζεται, ελέγξτε το ηλεκτρικό σύστημα, πριν αντικαταστήσετε την μπαταρία. Μπορεί το πρόβλημα να βρίσκεται στο ηλεκτρικό σύστημα και να μην φταίει η μπαταρία. Εάν υπάρχει βλάβη σε ένα μέρος του ηλεκτρικού συστήματος, αυτό θα αποφορτίζει συνεχώς οποιαδήποτε μπαταρία και το αυτοκίνητο της θα εξακολουθήσει να μην ξεκινάει.

Η ακινησία σκοτώνει της μπαταρίες αυτοκινήτου. Ο κύκλος φόρτισης – εκφόρτισης συμβάλει στην υγεία της μπαταρίας. Όταν το όχημα είναι ακίνητο οι πλάκες μολύβδου διαβρώνονται και ο ηλεκτρολύτης εξασθενεί. Από ένα σημείο και μετά η η φθορά γίνεται μη αναστρέψιμη. Αν δεν κινείται τακτικά το όχημά της, τότε να φορτίζετε την μπαταρία αυτοκινήτου με εφωτερικούς φορτιστές. Διαβάστε το άρθρο για τον ηλεκτρολύτη της μπαταρίας για περισσότερες πληροφορίες.

Η σωστή φροντίδα της μπαταρίας δίνει χρόνο ζωής
  • Διατηρείτε τις επιφάνειες της μπαταρίας καθαρές και στεγνές. Τις καθαρίζετε μόνο με ένα υγρό πανί ή με αντιστατικό πανί.
  • Προστατεύετε τους πόλους και τα κλιπ σύνδεσης από τη διάβρωση και τα επεξεργάζεστε με λιπαντικό που δεν περιέχει οξύ.
  • Μην ανοίγετε μπαταρίες που δεν έχουν πώματα.
  • Εάν η απόδοση εκκίνησης είναι ανεπαρκής περάστε για ένα ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο από το κατάστημα.
  • Ελέγχετε σε τακτικά διαστήματα την κατάσταση φόρτισης ή χρησιμοποιείτε συσκευές διατήρησης της φόρτισης.
  • Εάν η τάση χωρίς φορτίο είναι κάτω των 12,3 V, φορτίζετε την μπαταρία.

Οπτική επιθεώρηση μπαταριών μπορεί να σε σώσει

Ελέγξτε και βεβαιωθείτε πως τίποτε από τα παρακάτω δεν συμβαίνει. Σε αντίθετη περίπτωση, επισκεφτείτε το εξειδικευμένο τεχνικό.
  • Οι ακροδέκτες φέρουν σημάδια πως κτυπήθηκαν με σφυρί, πως στρίφτηκαν ή πως τοποθετήθηκαν κάτω από το κάλυμμα.
  • Οι πλαϊνοί ακροδέκτες φέρουν σημάδια υπερβολικά υψηλής ροπής.
  • Το κουτί ή το κάλυμμα φέρουν σημάδια κόπωσης, ζημιάς ή υψηλής θερμοκρασίας.
  • Τα άκρα της μπαταρίας σπρώχνονται προς τα έξω. Αυτό υποδεικνύει μεγέθυνση των πλακών

Σε περίπτωση επαφής με το οξύ πάρε τα μέτρα σου!

Αν πάνε σταγόνες οξέος στα μάτια, ξεπλένετε τα μάτια σας αμέσως και για μερικά λεπτά με καθαρό νερό! Κατόπιν επισκεφθείτε αμέσως γιατρό. Σε περίπτωση κατάποσης οξέος, συμβουλευθείτε αμέσως ένα γιατρό. Εάν το οξύ έλθει σε επαφή με το δέρμα ή με τα ρούχα, το εξουδετερώνετε αμέσως με σαπουνάδα ή με ουδετεροποιητή οξέος και ξεπλένετε με μπόλικο νερό.


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video