ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Έρευνα: Οι Έλληνες κόβουν ψωμί και γάλα για να τα βγάλουν πέρα

Αδειάζει ολοένα και περισσότερο το καλάθι του σούπερ μάρκετ - Ακόμη και τα βασικά αγαθά πλέον θεωρούνται... πολυτέλεια - Αναλυτικά τα στοιχεία της Nielsen

Τη δυσκολία τα ελληνικά νοικοκυριά να ανταπεξέλθουν στα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη καταδεικνύει έρευνα της Nielsen, σύμφωνα με την οποία διαπιστώνεται κάμψη της κατανάλωσης ακόμη και σε βασικά αγαθά.

Οι τάσεις που καταγράφονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ δείχνει πως η ελληνική αγορά παρουσίασε απώλειες της τάξεως του -1,1% σε αξία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 (στοιχεία YTD έως 15 Ιουλίου 2017) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά στο σύνολό τους υποχώρησαν κατά -2,2%.

Με βάση τα στοιχεία εντονότερες πτωτικές τάσεις εμφανίζουν τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης στο -4,4%, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης στο -3,5%, ενώ τη μοναδική θετική τάση από όλους τους επιμέρους κλάδους εμφάνισαν τα Φρέσκα/Χύμα προϊόντα, στο +2%.

Όπως αναφέρει η εταιρία ερευνών, για το σύνολο των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCGs) η προαναφερθείσα πτώση στις αξίες (-2,2%) οδηγείται κυρίως από τη συρρίκνωση των όγκων και της κατανάλωσης.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τη μελέτη, η μέση τιμή ανά τεμάχιο παρουσιάζει αποπληθωριστικές τάσεις της τάξεως του -0,5%.

Στον κλάδο των Τροφίμων και Ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν οι κατηγορίες του Γάλακτος (-8,6%), το Συσκευασμένο ψωμί (-5,3%), καθώς και το ουίσκι (-6,8%).

Από τις κατηγορίες του κλάδου των Προϊόντων Προσωπικής Περιποίησης, τα Αποσμητικά και οι Πάνες είναι μεταξύ άλλων δύο κατηγορίες με σημαντικές απώλειες, στο -7,3% & -7,2% αντίστοιχα, ενώ από τις κατηγορίες Οικιακής Χρήσης, υποχωρούν κατά -8,9% οι Χλωρίνες, ενώ με -7,7% το χαρτί Κουζίνας.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τα ακόμη πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen (στοιχεία YTD έως 19 Αυγούστου 2017), η αγορά παρουσιάζει συγκριτικά λιγότερο αρνητική τάση, στο -0,4%, όπως επίσης και τα FMCGs στο -1,3%.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αποτυπώνονται τον τελευταίο χρόνο τέτοια στοιχεία. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IRI, τον Ιανουάριο ο τζίρος από πωλήσεις τροφίμων στα σούπερ μάρκετ υποχώρησε κατά 10%, ενώ την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου η πτώση ανήλθε στο 15%, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περσινές περιόδους.

Την ίδια ώρα σύμφωνα με την ΤτΕ, η αποταμίευση των νοικοκυριών περιορίστηκε κατά την περίοδο της κρίσης, εν'ω το ποσοστό των νοικοκυριών που δήλωσαν ότι τα έξοδά τους είναι χαμηλότερα από το εισόδημά τους μειώθηκε από 21,9% το 2009 σε 13,5 % το 2014.

Τα ευρήματα αυτά αντανακλούν, στο μικροοικονομικό επίπεδο, τη μεγάλη μείωση της παραγωγικής δραστηριότητας στην ελληνική οικονομία κατά την περίοδο 2009-2014 και τη συνακόλουθη μείωση της απασχόλησης.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video