Την κάμψη της κατανάλωσης σε βασικά καταναλωτικά αγαθά παρουσιάζει έρευνα της Nielsen για τις τάσεις που καταγράφονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών, η ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ παρουσίασε απώλειες της τάξεως του 1,1% σε αξία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 (στοιχεία YTD έως 15 Ιουλίου 2017) σε σύγκριση με
την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.Εντονότερες πτωτικές τάσεις εμφανίζουν τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης στο 4,4%, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης στο 3,5%. Τη μοναδική θετική τάση από όλους τους επιμέρους κλάδους εμφάνισαν τα Φρέσκα/Χύμα προϊόντα, στο 2,0%.
Στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν οι κατηγορίες του Γάλακτος (-8,6%), το Συσκευασμένο ψωμί (-5,3%), καθώς και το Ουίσκι (-6,8%). Από τις κατηγορίες του κλάδου των Προϊόντων Προσωπικής Περιποίησης, τα αποσμητικά και οι πάνες είναι μεταξύ άλλων δύο κατηγορίες με σημαντικές απώλειες, στο 7,3% και 7,2% αντίστοιχα, ενώ από τις κατηγορίες Οικιακής Χρήσης, υποχωρούν κατά 8,9% οι χλωρίνες, ενώ με 7,7% το χαρτί κουζίνας
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου