Αν το περισσότερο σημαίνει και καλύτερο, η κίνηση στους τέσσερις τροχούς θα πρέπει να είναι καλύτερη από την κίνηση μόνο σε δύο, ακόμη κι αν οι δύο είναι οι πίσω. Είναι όμως η τετρακίνηση καλύτερη από την κίνηση πίσω;
Ποια αυτοκίνητα είναι τετρακίνητα εκτός από αυτά που έχουν εκτός δρόμου βλέψεις; Κάποιες μπερλίνες και στέισον βάγκον της Audi, της BMW και της Mercedes, ενώ τετρακίνητες θα προσφέρονται και κάποιες εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia. Είναι όμως αυτές οι εκδόσεις οι πιο σπορ;
Στην περίπτωση της Audi που η εναλλακτική είναι η κίνηση εμπρός, η τετρακίνηση είναι μάλλον η ενδεδειγμένη λύση όταν τα άλογα είναι πολλά και οι απαιτήσεις αυξάνονται οδηγικά. Όλοι οι άλλοι όμως, που είναι βασικά πισωκίνητοι, αφήνουν τις τετρακίνητες εκδόσεις για τις χιονισμένες χώρες και επιμένουν στα κορυφαία τους μοντέλα, (M, AMG, QV) με την κίνηση πίσω.
Με μόνο αυτά τα στοιχεία στο τραπέζι, θα έλεγε κανείς πως σίγουρα η κίνηση εμπρός είναι η λιγότερο κατάλληλη για σπορ οδήγηση, όταν υπάρχει διαθέσιμη τετρακίνηση, ενώ αν υπάρχει διαθέσιμη κίνηση πίσω, τότε αυτή είναι η καλύτερη περίπτωση.
Έτσι φαίνεται και στα σούπερσπορ μοντέλα, που γενικά είναι πισωκίνητα, παρότι η τετρακίνηση θα μπορούσε να αποτελεί στάνταρ χαρακτηριστικό τους. Η Lamborghini έχει βάλει και τον εμπρός άξονα στο παιχνίδι, ενώ και η Porsche προσφέρει την 911 με κίνηση 4x4 σε πολλές εκδόσεις, όχι όμως στις κορυφαίες. Θα έλεγε κανείς πως η τετρακίνηση προσφέρεται για φιλικότερα αποτελέσματα, ενώ ο σκληρός πυρήνας των υπεραυτοκινήτων συνεχίζει με την κίνηση πίσω, και όποιος μπορεί να ακολουθήσει...
Σίγουρα η τετρακίνηση είναι η προτιμόμενη λύση στα μοντέλα που είναι εμπνευσμένα, ή προέρχονται από τα ράλι. Εκεί τα πράγματα είναι μονόδρομος, αφού πισωκίνητο ράλι αυτοκίνητο έχουμε να δούμε από τη δεκαετία του 70.
Με αυτό το δεδομένο θα έλεγε κανείς ότι η τετρακίνηση αυξάνει τον έλεγχο, όμως οδηγοί αγώνων μαρτυρούν ότι η κίνηση πίσω είναι εκείνη που δίνει τις περισσότερες επιλογές στον οδηγό για τον ακριβέστερο χειρισμό. Για τον μέσο οδηγό όμως, η φιλικότητα και ασφάλεια της τετρακίνησης προσφέρουν μεγαλύτερη απόλαυση πίσω από το τιμόνι.
Οπότε τι προτιμάμε; Πως αποφασίζουμε τι είναι καλύτερο; Εσείς αν είχατε την επιλογή, θα προτιμούσατε κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς; Είναι μία τετρακίνητη BMW για παράδειγμα βελτίωση έναντι της πισωκίνητης, ή «ευνουχισμός», όπως παρατηρούν πολλοί οπαδοί της μάρκας; Τι λέτε;
Εσείς τι προτιμάτε πισωκίνητο ή τετρακίνητο σπορ;
Ψηφίστε στο autotriti.gr
Ποια αυτοκίνητα είναι τετρακίνητα εκτός από αυτά που έχουν εκτός δρόμου βλέψεις; Κάποιες μπερλίνες και στέισον βάγκον της Audi, της BMW και της Mercedes, ενώ τετρακίνητες θα προσφέρονται και κάποιες εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia. Είναι όμως αυτές οι εκδόσεις οι πιο σπορ;
Στην περίπτωση της Audi που η εναλλακτική είναι η κίνηση εμπρός, η τετρακίνηση είναι μάλλον η ενδεδειγμένη λύση όταν τα άλογα είναι πολλά και οι απαιτήσεις αυξάνονται οδηγικά. Όλοι οι άλλοι όμως, που είναι βασικά πισωκίνητοι, αφήνουν τις τετρακίνητες εκδόσεις για τις χιονισμένες χώρες και επιμένουν στα κορυφαία τους μοντέλα, (M, AMG, QV) με την κίνηση πίσω.
Με μόνο αυτά τα στοιχεία στο τραπέζι, θα έλεγε κανείς πως σίγουρα η κίνηση εμπρός είναι η λιγότερο κατάλληλη για σπορ οδήγηση, όταν υπάρχει διαθέσιμη τετρακίνηση, ενώ αν υπάρχει διαθέσιμη κίνηση πίσω, τότε αυτή είναι η καλύτερη περίπτωση.
Έτσι φαίνεται και στα σούπερσπορ μοντέλα, που γενικά είναι πισωκίνητα, παρότι η τετρακίνηση θα μπορούσε να αποτελεί στάνταρ χαρακτηριστικό τους. Η Lamborghini έχει βάλει και τον εμπρός άξονα στο παιχνίδι, ενώ και η Porsche προσφέρει την 911 με κίνηση 4x4 σε πολλές εκδόσεις, όχι όμως στις κορυφαίες. Θα έλεγε κανείς πως η τετρακίνηση προσφέρεται για φιλικότερα αποτελέσματα, ενώ ο σκληρός πυρήνας των υπεραυτοκινήτων συνεχίζει με την κίνηση πίσω, και όποιος μπορεί να ακολουθήσει...
Σίγουρα η τετρακίνηση είναι η προτιμόμενη λύση στα μοντέλα που είναι εμπνευσμένα, ή προέρχονται από τα ράλι. Εκεί τα πράγματα είναι μονόδρομος, αφού πισωκίνητο ράλι αυτοκίνητο έχουμε να δούμε από τη δεκαετία του 70.
Με αυτό το δεδομένο θα έλεγε κανείς ότι η τετρακίνηση αυξάνει τον έλεγχο, όμως οδηγοί αγώνων μαρτυρούν ότι η κίνηση πίσω είναι εκείνη που δίνει τις περισσότερες επιλογές στον οδηγό για τον ακριβέστερο χειρισμό. Για τον μέσο οδηγό όμως, η φιλικότητα και ασφάλεια της τετρακίνησης προσφέρουν μεγαλύτερη απόλαυση πίσω από το τιμόνι.
Οπότε τι προτιμάμε; Πως αποφασίζουμε τι είναι καλύτερο; Εσείς αν είχατε την επιλογή, θα προτιμούσατε κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς; Είναι μία τετρακίνητη BMW για παράδειγμα βελτίωση έναντι της πισωκίνητης, ή «ευνουχισμός», όπως παρατηρούν πολλοί οπαδοί της μάρκας; Τι λέτε;
Εσείς τι προτιμάτε πισωκίνητο ή τετρακίνητο σπορ;
Ψηφίστε στο autotriti.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου