ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Μην ψαρώνετε με την κατανάλωση

Αναμμένο κλιματιστικό, κατεβασμένα τζάμια, ξεφούσκωτα λάστιχα, σχάρες ή ποδήλατα, υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα, είναι μόνο μερικά απ όσα λέμε ότι έχουν επίπτωση στην κατανάλωση. Κάποια είναι αλήθεια, κάποια είναι μύθος. Εσείς ποια νομίζετε πως κάνουν διαφορά;

Για να δούμε τι πραγματικά επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση θα πρέπει να γίνει ένα διεξοδικό τεστ, σε ελεγχόμενο περιβάλλον με αποτελέσματα που μπορούν να επαναληφθούν. Αν και κατά καιρούς γίνονται τέτοιες δοκιμές, αρκετοί διατηρούν επιφυλάξεις και επιμένουν σε αυτά που νομίζουν. Για να δούμε.

Τι λέτε για τη λειτουργία του κλιματιστικού για παράδειγμα; Θα περίμενε κανείς ότι αφού λειτουργεί με την ισχύ του κινητήρα θα έχει επίπτωση στην κατανάλωση. Συχνά μάλιστα σε κατ ιδίαν συζητήσεις η αναφορά στην κατανάλωση γίνεται με την συμπλήρωση «με αναμμένο τον κλιματισμό». Τι λέτε;

Αυτό που δείχνουν οι δοκιμές είναι πως γενικά στο ταξίδι το κλιματιστικό δεν επηρεάζει σημαντικά, πάνω δηλαδή από 1-2% την κατανάλωση. Της αλλάζει όμως τα φώτα στην πόλη, στο σταμάτα ξεκίνα και στο φανάρι. Εκεί η κατανάλωση μπορεί να αυξηθεί και 12%.

Τα ανοιχτά παράθυρα; Περιμένει κανείς να έχουν τον αντίστροφο αντίκτυπο με αυτό του κλιματισμού. Δηλαδή υψηλή κατανάλωση στο ταξίδι λόγω της αύξησης των αεροδυναμικών τριβών, χαμηλή μέσα στην πόλη λόγω χαμηλής ταχύτητας (και άρα μικρής αεροδυναμικής αντίστασης). Φαίνεται όμως πως η σχεδίαση των νέων μοντέλων δεν επιτρέπει ριζική αλλαγή στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, και ακόμη και με τέρμα κάτω τα παράθυρα στο ταξίδι η κατανάλωση είναι περίπου 1% αυξημένη. Στα νέα μοντέλα.

Για αυτή την παρότρυνση να ελέγχετε τα λάστιχα κάθε 15 μέρες, τι λέτε; Είναι τα ξεφούσκωτα λάστιχα αιτία αύξησης της κατανάλωσης (πέραν της αυξημένης φθοράς τους); Για λάστιχα που έχουν χάσει το ένα τρίτο της πίεσής τους, μπορεί να δείτε και αύξηση κατά 5% στην κατανάλωση, ενώ δημιουργούνται και άλλοι κίνδυνοι φυσικά, στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή ακόμη και από το υπερβολικό ζέσταμα της γόμμας τους.

Αυτό που είναι εύκολα αντιληπτό είναι η αυξημένη ταχύτητα. Αφού η αεροδυναμική αντίσταση σκαρφαλώνει ραγδαία όσο αυξάνεται η ταχύτητα, ο κινητήρας απαιτεί πολλαπλάσια ισχύ για να ανταπεξέλθει. Από τα 100 στα 130 χλμ./ώρα ταξίδι, η διαφορά μπορεί να αυξηθεί μέχρι 20% στην κατανάλωση. Από εκεί και πάνω όμως, τα πράγματα ξεφεύγουν. Σε μετρήσεις που κάναμε η κατανάλωση στα 180χλμ/ωρα, ήταν διπλάσια από ότι στα 140χλμ/ωρα.

Από την άλλη, το βάρος, πέντε ενήλικες και αποσκευές, δεν κάνει μεγάλη διαφορά στο ταξίδι, κάνει όμως όταν υπάρχουν ανηφόρες και συχνό σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση. Εκείνο που «σκοτώνει» την κατανάλωση είναι ότι βάζουμε στην οροφή. Οι σχάρες λιγότερο, οι μπαγκαζιέρες περισσότερο, και ακόμα περισσότερο τα ποδήλατα.

Εσείς ποια από αυτά ακολουθείτε ή για ποια αμφιβάλετε και έχετε τη δική σας άποψη; Πως προσέχετε την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας και τελικά ποιους μύθους ακούτε συνέχεια για αλήθειες;


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video