ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Εγνατία Οδός - Παραχωρειται σε ιδιωτες και για προικα γεμιζει με εξι καινουργια διοδια.

Διόδια «γεμίζει» η Εγνατία Οδός το 2017, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ομώνυμης εταιρείας, Απόστολο Αντωνούδη.
Ειδικότερα, ο Απόστολος Αντωνούδης δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «104,9 FM» ότι «αυτό που προέχει σήμερα σε ό,τι αφορά την παραχώρηση του άξονα της Εγνατίας Οδού είναι να υπάρξει ένα «δίκαιο και εύλογο τίμημα» και
«σωστή αποτίμηση της αξίας πώλησης του δικαιώματος».
Ακόμη ο κ. Αντωνούδης υπενθύμισε ακόμη «την απόφαση εγκατάστασης άλλων έξι σταθμών διοδίων πάνω στον άξονα της Εγνατίας, εκ των οποίων οι τέσσερις αναμένεται να λειτουργήσουν πιο σύντομα, αλλά κατά πάσα πιθανότατα όχι πριν από την άνοιξη του 2017. Η παραχώρηση είναι δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης, όχι μόνο της σημερινής, αλλά και προηγούμενων. Όταν μιλάμε για Εγνατία Οδό δεν εννοούμε την εταιρεία, δεν θα πουληθούν οι μετοχές».

«Η εταιρεία θα εξακολουθήσει να υπάρχει και να παράγει το έργο που παράγει. Αυτό που θα παραχωρηθεί είναι ο άξονας της Εγνατίας Οδού μαζί με τρεις κάθετους. Όταν λέμε παραχώρηση, λοιπόν, εννοούμε το δικαίωμα, τη συντήρηση κι εκμετάλλευση του δρόμου. Αυτό που πρέπει να ενδιαφέρει πρώτα από όλα το ελληνικό Δημόσιο αλλά και την ελληνική κοινωνία είναι να βρεθεί ένα δίκαιο εύλογο τίμημα, να γίνει σωστή αποτίμηση της αξίας πώλησης αυτού του δικαιώματος», τόνισε.

Όσον αφορά στον σχεδιασμό σε σχέση με τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας, ο κ. Αντωνούδης είπε: «Αυτή τη στιγμή λειτουργούν [...] επτά σταθμοί διοδίων πάνω στον άξονα, συν τον σταθμό του Προμαχώνα. Ήδη από την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του 2014 αναμένεται να γίνουν άλλοι 11 [...] εκ των οποίων οι έξι πάνω στον άξονα. Άμεσα μιλάμε για τέσσερις σταθμούς διοδίων, αλλά όταν λέω άμεσα, πριν από την άνοιξη του 2017 δεν νομίζω να το δούμε. Σε σχέση με τα έσοδα που προέρχονται από όσους σταθμούς είναι ήδη σε λειτουργία, αυτά ανέρχονται σήμερα σε περίπου 67 εκατ., με τιμή χρέωσης τριών λεπτών ανά χιλιόμετρο, όταν πχ, στον ΠΑΘΕ η μέση τιμή χρέωσης είναι στα 6,9 ευρώ. Αν υπολογίσουμε τους νέους σταθμούς διοδίων [...] και μια μικρή αύξηση από τον παραχωρησιούχο, στα 5 λεπτά/χλμ., τα έσοδα θα ξεπερνάνε τα 150 εκατ. τον χρόνο»

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video