Επίτιμο δημότη Σερρών ανακήρυξε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Σερβίας, Τόμισλαβ Νίκολιτς, το Δημοτικό Συμβούλιο. Ο δήμαρχος Πέτρος Αγγελίδης επέδωσε στον Σέρβο πρόεδρο, το Χρυσό Κλειδί της πόλης και Δίπλωμα Τιμής, στη διάρκεια επίσημης τελετής που πραγματοποιήθηκε στο κτίριο της περιφερειακής ενότητας Σερρών.
Η πρόσκληση στον κ. Νίκολιτς να επισκεφθεί τις Σέρρες είχε επιδοθεί στις 10 Δεκεμβρίου του 2014 στο Βελιγράδι, η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να τον ανακηρύξει επίτιμο δημότη ελήφθη το 2015 και, όπως είπε ο δήμαρχος, αποτελεί την επιβεβαίωση των δεσμών αιώνων που ενώνουν την Ελλάδα και τη Σερβία.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου