Υπογράφηκε σήμερα το πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής του ολοκαίνουριου απορριμματοφόρου οχήματος ανακύκλωσης μεταξύ του Δημάρχου Σιθωνίας και του εκπροσώπου της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης-Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ).
Πηγή
Υπογράφηκε σήμερα το πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής του ολοκαίνουριου απορριμματοφόρου οχήματος ανακύκλωσης μεταξύ του Δημάρχου Σιθωνίας και του εκπροσώπου της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης-Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου