Το Κέντρο Πρόληψης ΟΑΣΙΣ σε συνεργασία με τον ΟΕΒΕΣ και τον Σύλλογο Ιδιόκτητων Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Ν. Σερρών, διοργανώνουν μια ανοιχτή εκδήλωση – ημερίδα, με θέμα: «Διαχείριση του άγχους, την περίοδο των εξετάσεων, από τους μαθητές».Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24/4 και ώρα 19:00, στην αίθουσα του «ΟΡΦΕΑ» Σερρών (Π. Κωστοπούλου 12). Από το Κ.Π. «ΟΑΣΙΣ» το θέμα θα αναπτύξουν οι ψυχολόγοι του Κέντρου, κα. Γρέδη Κωνσταντίνα και κα. Δεμιρτζή Καλλισθένη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου