Ταξιδεύοντας με τραίνο από την Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη -και όχι μόνο- μελαγχολείς σαν βλέπεις κτίρια Σιδηροδρομικών Σταθμών, που τα περισσότερα χρονολογούνται από τα τέλη του 19ου αιώνα, να ρημάζουν και να λεηλατούνται. Η οικονομική κρίση και οι περικοπές στον ΟΣΕ, είχαν σαν αποτέλεσμα δεκάδες σταθμοί σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο να κλείσουν και ν’ αφεθούν στη μοίρα τους, κινδυνεύοντας ακόμη και με κατάρρευση.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου