Δεν μου άρεσε η συζήτηση που κάναμε σήμερα, δεν μου άρεσε γιατί δεν κοιταχθήκαμε στα μάτια και δεν ήμασταν ειλικρινείς. Δηλαδή κάποια στιγμή, πρέπει και μεταξύ μας να κάνουμε μια Gionki pur , μία ημέρα συμφιλίωσης.
Αφού φαγωνόμαστε οι πανεπιστημιακοί, ποιος θα πάρει τα περισσότερα. Προχθές ήμασταν στην Υπουργό, για τις 500 θέσεις μαλώναμε.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου