Στις έδρες τους ,στα μπλόκα,επέστρεψαν οι αγρότες μετά την μεγαλειώδη πανελλαδική κινητοποίηση στην Αθήνα δηλώνοντας την πρόθεσή τους για περαιτέρω κλιμάκωση των αγώνων τους. Παράλληλα όμως τη Δευτέρα το μεσημέρι,αντιπροσωπεία αγροτών από την Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή ,μετέβη στο Μέγαρο Μαξίμου και επέδωσε υπόμνημα με τα αιτήματά τους ζητώντας να γίνει διάλογος με τον πρωθυπουργό.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου