Χιλιάδες αγρότες από όλη την Ελλάδα βρέθηκαν στο Σύνταγμα για το μεγάλο παναγροτικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας. Μαζί έφτασαν και τα 20 τρακτέρ από τη Νίκαια της Λάρισας και οι αγρότες που έκαναν μαζί τους πορεία από την Ομόνοια.
Οι διαδηλωτές έχουν κατακλύσει την περιοχή γύρω από τη Βουλή, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση για το ασφαλιστικό, ζητώντας παράλληλα τη βελτίωση του φορολογικού νομοσχεδίου.
Στην Αθήνα βρέθηκαν και πολλοί αγρότες από τις Σερρες που μετακινήθηκαν είτε με λεωφορεία είτε και με ΙΧ.
Πέντε λεωφορεία με αγρότες που εκπροσωπούν το μπλόκο του Προμαχώνα κατέβηκαν στην Αθήνα, σε αντίθεση με το μπλόκο των Κερδυλλίων που δεν συμμετέχει οργανωμένα στο συλλαλητήριο των Αθηνών, αντίθετα οι αγρότες του μπλόκου της Παλαιοκώμης κατέβηκαν με ένα λεωφορείο στο Σύνταγμα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου