Οι αγρότες των Σερρών αποφάσισαν να κλιμακώσουν τον αγώνα τους και έτσι έκλεισαν τη Δευτέρα για περίπου επτά ώρες το τελωνείο του Προμαχώνα για όλα τα οχήματα. Για τα ΙΧ και τα λεωφορεία , τελικά άνοιξαν το Τελωνείο νωρίς το βράδυ και αυτή την ώρα η κίνηση διεξάγεται κανονικά. Όμως για τα φορτηγά το τελωνείο παραμένει κλειστό μέχρι και τώρα και έχει δημιουργηθεί ουρά γύρω στα 15 χιλιόμετρα, ενω η ταλαιπωρία των οδηγών είναι μεγάλη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου