ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΡΟΥΜΑΝΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΔΡΙΜΥ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ
Επτά «γιατί» για τα οποία αναζητούν απαντήσεις απευθύνουν στα συναρμόδια υπουργεία της εμπορευματικής μεταφοράς, την Τροχαία και την Εγνατία οδό οι οδηγοί φορτηγών με επιστολή του Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών σχετικά με την πολύνεκρη τραγωδία στην Εγνατία Οδό το πρωί της Κυριακής.
- Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημοσίας Χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) στις εθνικές οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
- Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για τον έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κ.λπ.);
- Για το συγκεκριμένο ατύχημα γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και με κορίνες;
- Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
- Ο εργολάβος του έργου ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
- Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον παράπλευρο δρόμο εφ’ όσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή κυκλοφορίας για την επισκευή αυτού;
- Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ αυτοκίνητα, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;
Το Συνδικάτο κατηγορεί, επίσης, τα συναρμόδια υπουργεία ως «ηθικούς αυτουργούς, όχι μόνο αυτού του συμβάντος αλλά και των προγενέστερων δυστυχημάτων (Τέμπη, Μαλιακός, Αλιάκμονας), διότι όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά «με τη δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου».
Υπερασπίζονται, τέλος, τον Ρουμάνο συνάδελφό τους αφήνοντας υποννοούμενα για τη στάση των αρχών σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. "Αυτός ευθύνεται για όλα"».
- Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημοσίας Χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) στις εθνικές οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
- Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για τον έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κ.λπ.);
- Για το συγκεκριμένο ατύχημα γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και με κορίνες;
- Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
- Ο εργολάβος του έργου ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
- Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον παράπλευρο δρόμο εφ’ όσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή κυκλοφορίας για την επισκευή αυτού;
- Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ αυτοκίνητα, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;
Το Συνδικάτο κατηγορεί, επίσης, τα συναρμόδια υπουργεία ως «ηθικούς αυτουργούς, όχι μόνο αυτού του συμβάντος αλλά και των προγενέστερων δυστυχημάτων (Τέμπη, Μαλιακός, Αλιάκμονας), διότι όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά «με τη δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου».
Υπερασπίζονται, τέλος, τον Ρουμάνο συνάδελφό τους αφήνοντας υποννοούμενα για τη στάση των αρχών σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. "Αυτός ευθύνεται για όλα"».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου