ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πατουλίδου: Το ισχυρό χαρτί της Θεσσαλονίκης στον τουρισμό είναι οι άνθρωποί της

Πατουλίδου: Το ισχυρό χαρτί της Θεσσαλονίκης στον τουρισμό είναι οι άνθρωποί της

Έχει πολλούς τίτλους αλλά ο πιο βαρύς είναι αυτός της Ολυμπιονίκη, λόγω της ευθύνης που συνεπάγεται και επειδή ήρθε ως επακόλουθο μιας μεγάλης διαδρομής κόπου και μόχθου. 

Το σύνθημα "για την Ελλάδα ρε γαμώτο" εξακολουθεί να "γράφει" μέσα της, όπως λέει η Βούλα Πατουλίδου, καθώς δεν σταματά να εργάζεται τόσο για την Ελλάδα όσο και "για την Θεσσαλονίκη", που από το 1979 έγινε η πόλη της, ο τόπος της.

Η αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης μίλησε στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM", για τις δράσεις του Οργανισμού Τουρισμού που διευρύνει όλο και περισσότερο το ρόλο του και είναι έτοιμος να υποδεχτεί ως νέο μέλος τη Fraport Greece. Σε ό,τι αφορά τις διαμάχες του παρελθόντος, είπε πως αυτές οφείλονται στο γεγονός ότι "η Θεσσαλονίκη έχει πολλούς σταρ" ενώ θεωρεί υπερβολική την κριτική που δέχτηκε η ίδια αλλά όλα αυτά πλέον ανήκουν στο παρελθόν και οι φορείς συνεργάζονται με ηρεμία.

Η κ. Πατουλίδου, σε ένα μίνι απολογισμό του έργου και των δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, είπε πως η πόλη διαθέτει πλέον τον μεγαλύτερο ψηφιακό πυλώνα για τον τουρισμό, το Thessaloniki.travel, το οποίο είναι ήδη σε έξι γλώσσες και εξετάζεται το ενδεχόμενο να προστεθούν ως έβδομη γλώσσα τα εβραϊκά. "Στο πόρταλ του Οργανισμού, υπάρχει πλέον ένα calendar με όλες τις εκδηλώσεις της πόλης συγκεντρωμένες ενώ τα social media μας έχουν απογειώσει", είπε η κ. Πατουλίδου, η οποία ανέφερε ενδεικτικά ότι υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση από τους Κινέζους και διάχυση πληροφοριών στα αντίστοιχα δικά τους δίκτυα για δράσεις στη Θεσσαλονίκη, όπως ήταν η Κινέζικη Πρωτοχρονιά. Υπήρξε επίσης, ισχυρό feedback στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους ομογενείς της Αμερικής ενώ άνοιξαν νέα παράθυρα συνεργασίας με την Γερμανία, όπου μετά τις συναντήσεις και την παρουσία του ΟΤΘ στην ITB 2019 στο Βερολίνο, η επισκεψιμότητα από Γερμανία στις σελίδες του Οργανισμού αυξήθηκε δραματικά μέσα σε ένα μήνα.

Σημαντική είναι επίσης, όπως ανέφερε, η συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, μέσω της οποίας η Θεσσαλονίκη είχε πολύ μεγάλη προβολή (μπήκε και στο newsletter του ΠΟΤ) ενώ έχει ενεργό ρόλο στις ενέργειες για το Δρόμο του Μεταξιού.

"Έχουμε στηρίξει δεκάδες εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη πολιτιστικού και γαστρονομικού ενδιαφέροντος ενώ έχουμε αναδείξει τα μνημεία Unesco, μέσα από δράσεις και δημοσιεύματα αλλά και με τη συνδρομή της τεχνολογίας και της VR τεχνολογίας (εικονική πραγματικότητα) που μπαίνει πλέον στο ταξί του μέλλοντος και δίνει στον τουρίστα μια γεύση από την πόλη", ανέφερε η κ. Πατουλίδου. Έχοντας διοργανώσει και στηρίξει ως ΟΤΘ δεκάδες ταξίδια δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, είπε πως παρά το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη έχει πολλά ισχυρά χαρτιά, εκείνο που τελικά κερδίζει τον επισκέπτη είναι η φιλοξενία και η φιλική διάθεση των κατοίκων.

Οι συνέργειες δεν προχώρησαν νωρίτερα γιατί η θεσσαλονίκη έχει πολλούς σταρ...

Έγιναν πολλά όλα αυτά τα χρόνια, υπογράμμισε η Βούλα Πατουλίδου, αλλά εκείνο που προχώρησε και ήταν ζητούμενο, είναι οι συνέργειες, όπως αυτή με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και η πρόσφατη κοινή παρουσία τους στην Μπολόνια. Γιατί δεν έγινε νωρίτερα; "Έπρεπε πρώτα να σταθούμε στα πόδια μας. Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά αφεντικά", είπε η κ. Πατουλίδου, "δεν είναι όπως στη Χαλκιδική που εργάζονται με ομόνοια χρόνια τώρα. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι ούτε Πιερία, ούτε Σέρρες. Έχει πολλούς σταρ. Ήμασταν έτοιμοι να φάμε τα λυσσακά μας. Ευτυχώς, όλα αυτά έχουν περάσει και σήμερα είμαστε σε ένα καλό σημείο", σημείωσε η κ.Πατουλίδου. "Σε ό,τι με αφορά πιστεύω ότι δέχτηκα πυρά επειδή δεν είμαι βολικός άνθρωπος, με την έννοια ότι δεν λέω "δε βαριέσαι" αλλά επιμένω και λέω "έλα να το λύσουμε, να το διορθώσουμε", πρόσθεσε.

"Αναφορικά με την τεχνογνωσία που διαθέτουμε, ας μην ξεχνάμε ότι ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει την πιστοποίηση να λαμβάνει ευρωπαϊκά προγράμματα, τα οποία θα αξιοποιηθούν και στο μέλλον" είπε η κ.Πατουλίδου ενώ υπενθύμισε ότι ο μεγαλύτερος χρηματοδότης του Οργανισμού είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και χάρη στην εκλογή της ως αντιπεριφερειάρχης της δόθηκε η τιμή να υπηρετεί και από τη θέση της προέδρου του ΟΤΘ, τη Θεσσαλονίκη.

Η κ. Πατουλίδου, μίλησε ακόμη για την καρδιά που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, στην πλατεία Αριστοτέλους, όπου από την Πρωτοχρονιά έχει γίνει σημείο αναφοράς και φωτογραφίζεται εκεί ο κόσμος αλλά όπως χαρακτηριστικά είπε "κάποιος την τραυμάτισε προχθές. Η καρδιά του "Many stories one heart" του μότο της πόλης, θα επανέλθει στη θέση της αλλά προβλημάτισε τους αρμόδιους: "Τι να κάνουμε; Να βάλουμε κάμερες; Σκοπός είναι εμείς οι ίδιοι να αγαπάμε και να προστατεύουμε το δημόσιο χώρο", υπογράμμισε η κ.Πατουλίδου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video