ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

"Ανώριμη τουριστικά η Θεσσαλονίκη ενώ οι δημοφιλείς προορισμοί κινδυνεύουν από υπερ-τουρισμό" σύμφωνα με τον Στ.Ανδρεάδη

"Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται ακόμη στην παιδική της ηλικία ως τουριστικός προορισμός", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, 

μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Σταύρος Ανδρεάδης, πρόεδρος του Ikos-Sani και πρώην πρόεδρος του ΣΕΤΕ, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι αυτό μπορεί να είναι και καλό, διότι υπάρχει η δυνατότητα η πόλη να εξελιχθεί σε μια καινούργια πρόταση ως προορισμός.

"Η Θεσσαλονίκη τώρα αρχίζει να βγαίνει προς τα έξω. Παρά τα σημαντικά βήματα που έγιναν από τον απερχόμενο δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη, παραμένει ακόμη μια άγνωστη πόλη. Θα έλεγα ότι περίπου από τις 50 όμοιες με αυτήν περιφερειακές μητροπόλεις ίσως είναι ανάμεσα στις δυο - τρεις πιο άγνωστες", σημείωσε ο κ. Ανδρεάδης, στο περιθώριο του συμποσίου "Η Θεσσαλονίκη πύλη ανάπτυξης για την Ευρώπη και την Μεσόγειο" που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη. Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις, είπε ότι γίνονται αλλά είναι μικρής κλίμακας. "Η Θεσσαλονίκη έχει τα υλικά πάντως να αναπτυχθεί και νομίζω ότι θα δει καλές μέρες στο παρελθόν", τόνισε.

Σε ό,τι αφορά γενικότερα τον τουρισμό στην χώρα μας, ο κ. Ανδρεάδης κρούει τον κώδωνα του κινδύνου αναφορικά με τον μαζικό τουρισμό και υπογραμμίζει ότι στις δημοφιλείς περιοχές είναι πλέον ξεκάθαρο το πρόβλημα του υπερτουρισμού: "Ο τουρισμός διαγράφει μια θεαματική πορεία, είναι εντυπωσιακά τα νούμερα και πρέπει να είμαστε όλοι περήφανοι για αυτό. Ωστόσο οφείλουμε να δούμε με μεγάλη προσοχή τα επόμενα βήματα. Έχουμε ξεπεράσει την φέρουσα ικανότητα να εξυπηρετούμε σε κάποιες περιοχές τους τουρίστες. Το στατιστικό στοιχείο που αφορά το πόσοι είναι οι τουρίστες ανά κάτοικο, δείχνει ότι η Ελλάδα είναι σχεδόν 3 με 4 φορές πιο ψηλά από ό,τι είναι οι ανταγωνίστριες χώρες. Η στρατηγική μας πρέπει να αφορά στην αναδιάταξη των τουριστών και να στραφούμε σε επισκέπτες με μεγαλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα, για το οποίο πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές".

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές του μέλλοντος, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Ζορπίδης, τόνισε ότι αν βελτιωθούν οι υποδομές και λυθεί το πρόβλημα της καθαριότητας και το παρεμπόριο στο κέντρο της πόλης θα σημειωθεί μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη. Μάλιστα ο ίδιος, ως επιχειρηματίας, είπε ότι βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία να επενδύσει σε υφιστάμενη ξενοδοχειακή μονάδα της πόλης.

Από την πλευρά του, ο Ιωάννης Μουζενίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ellinair, τόνισε ότι το 2019 θα είναι μια πολύ καλή χρονιά, σε ό,τι αφορά τον τουρισμό, ενώ επεσήμανε ότι θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα και στην Θεσσαλονίκη, καθώς η πολιτική μέριμνα είναι επικεντρωμένη στην Αθήνα.

Σημειώνεται, ότι το συμπόσιο διοργανώνει το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC Ελλάς) και τελεί υπό την αιγίδα του προέδρου της Δημοκρατίας.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video