Με ιδιαίτερη επιτυχία παρουσιάστηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η τουριστική καμπάνια του Δήμου Νάουσας, η οποία συστήνει την Νάουσα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ομορφιές της σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε το μότο “Sorry, no beaches” (Συγγνώμη δεν έχουμε παραλίες) που με ευρηματικό και χιουμοριστικό τρόπο δείχνει ότι η Νάουσα χτίζει ένα τουριστικό προϊόν που
διαφοροποιείται από τη συνηθισμένη αντίληψη που έχει ο ξένος για την Ελλάδα με το δίπτυχο ήλιος-θάλασσα. “Εδώ και δύο χρόνια, εργαζόμαστε συστηματικά στο χτίσιμο μίας καμπάνιας που απαντά στο ερώτημα τι έχετε που αξίζει τον κόπο να σας επισκεφτούμε. Έχουμε δεκάδες κρυμμένες εκπλήξεις, πανέμορφη πόλη, με φοβερή φύση και μοναδικό κρασί, με πλούσιο πολιτισμικό παρελθόν, μοναδική κουζίνα και απολαυστικά τοπικά προϊόντα. Εικόνες, γεύσεις, εμπειρίες, δρώμενα και μνήμες. Μία πόλη που σε ταξιδεύει, μία περιοχή που σε μαγεύει, ένας τόπος που σε αποπλανεί. Κι ας μην έχει παραλίες», είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος της Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης στην παρουσίαση της καμπάνιας.
Ο κ. Κουτσογιάννης υπογράμμισε ότι η υποδοχή της νέας τουριστικής καμπάνιας στο εξωτερικό ήταν ενθουσιώδης. «Σε όλη την ευρώπη, από τη Στοκχόλμη και την Αγία Πετρούπολη μέχρι τη Βαρσοβία ο κόσμος μας ρωτάει γεμάτος περιέργεια για τον τόπο μας».
Στις εκδηλώσεις παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο πρόξενος των ΗΠΑ Γκρέγκορι Φλέγκερ, ο πρέσβης της Κροατίας Aleksandar Sunko, εκπρόσωποι της γερμανικής πρεσβείας και του υπουργείου τουρισμού της Κύπρου, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας. Αλέξανδρος Θάνος και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας. Παράλληλα, συμμετείχαν εκπρόσωποι της HATTA και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, wine και travel bloggers, φορείς του τουρισμού και οινοποιοί, με στόχο τη δημιουργία συνεργειών για την τουριστική προβολή της περιοχής.
Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε το μότο “Sorry, no beaches” (Συγγνώμη δεν έχουμε παραλίες) που με ευρηματικό και χιουμοριστικό τρόπο δείχνει ότι η Νάουσα χτίζει ένα τουριστικό προϊόν που
διαφοροποιείται από τη συνηθισμένη αντίληψη που έχει ο ξένος για την Ελλάδα με το δίπτυχο ήλιος-θάλασσα. “Εδώ και δύο χρόνια, εργαζόμαστε συστηματικά στο χτίσιμο μίας καμπάνιας που απαντά στο ερώτημα τι έχετε που αξίζει τον κόπο να σας επισκεφτούμε. Έχουμε δεκάδες κρυμμένες εκπλήξεις, πανέμορφη πόλη, με φοβερή φύση και μοναδικό κρασί, με πλούσιο πολιτισμικό παρελθόν, μοναδική κουζίνα και απολαυστικά τοπικά προϊόντα. Εικόνες, γεύσεις, εμπειρίες, δρώμενα και μνήμες. Μία πόλη που σε ταξιδεύει, μία περιοχή που σε μαγεύει, ένας τόπος που σε αποπλανεί. Κι ας μην έχει παραλίες», είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος της Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης στην παρουσίαση της καμπάνιας.
Ο κ. Κουτσογιάννης υπογράμμισε ότι η υποδοχή της νέας τουριστικής καμπάνιας στο εξωτερικό ήταν ενθουσιώδης. «Σε όλη την ευρώπη, από τη Στοκχόλμη και την Αγία Πετρούπολη μέχρι τη Βαρσοβία ο κόσμος μας ρωτάει γεμάτος περιέργεια για τον τόπο μας».
Στις εκδηλώσεις παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο πρόξενος των ΗΠΑ Γκρέγκορι Φλέγκερ, ο πρέσβης της Κροατίας Aleksandar Sunko, εκπρόσωποι της γερμανικής πρεσβείας και του υπουργείου τουρισμού της Κύπρου, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας. Αλέξανδρος Θάνος και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας. Παράλληλα, συμμετείχαν εκπρόσωποι της HATTA και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, wine και travel bloggers, φορείς του τουρισμού και οινοποιοί, με στόχο τη δημιουργία συνεργειών για την τουριστική προβολή της περιοχής.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου