ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Θεσσαλονίκη :Επιπλέον επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ στο λιμάνι

Θεσσαλονίκη :Επιπλέον επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ στο λιμάνι

Άνοδικά κινήθηκε η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο τρίμηνο. Τα σχέδια της διοίκησης του ΟΛΘ για την κρουαζιέρα.

Διάκριση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μέσω της ανάδειξης του Πρόεδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντα Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήριου Θεοφάνη σε Port Professional of the Month, για το μήνα Απρίλιο, από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό ΛιμένωνESPO(EuropeanSeaPortsOrganization).

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί κύρια πύλη για τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, λόγω της θέσης του, των υποδομών του, του ευρέος φάσματος παρεχόμενων υπηρεσιών και του σημαντικού πελατολογίου του, τόσο στη Β. Ελλάδα όσο και στις γειτονικές χώρες, επισήμανε ο κ.Θεοφάνης σε συνέντευξη που παραχώρησε και φιλοξενείται στο διαδικτυακό τόπο τουEuropeanSeaPortsOrganizationμε αφορμή την ανάδειξή του σε Port Professional of the Month.

Στην ίδια συνέντευξη ανέφερε ότι σύμφωνα με την κίνηση του πρώτου τριμήνου, το 2019 η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να φτάσει στα 450.000 TEUs και του συμβατικού φορτίου σε 4.500.000 τόνους, ενώ το 2018 η διακίνηση ήταν 425.000 TEUs και 3.850.000 τόνους αντίστοιχα.

Σχετικά με τις μελλοντικές επενδύσεις ο κ. Θεοφάνης τόνισε πως το κομβικό σημείο είναι η επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 460 μέτρα και με ωφέλιμο βάθος -17.6μ. Το έργο αυτό ανήκει στις υποχρεωτικές επενδύσεις που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. και η ολοκλήρωσή του, που αναμένεται στο τέλος του 2022, θα επιτρέπει την εξυπηρέτηση πλοίων χωρητικότητας 180.000 TUEs (Super Post New Panamax) και θα αυξήσει τη χωρητικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων σε 1.300.000 TUEs, δίνοντας ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Εκτός από τις υποχρεωτικές επενδύσεις η ΟΛΘ Α.Ε. σχεδιάζει δύο μεγάλες επενδύσεις στο Σταθμό Συμβατικού Φορτίου, συνολικού ύψους 120.000.000 ευρώ που αφορούν: την επέκταση του κρηπιδώματος 24 κατά 410m (βάθος -16,5μ.), δίνοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων τύπου Panamax, και την ενοποίηση των προβλητών 4 και 5, δημιουργώντας νέο βαθύτερο κρηπίδωμα μήκους 600μ. Η ολοκλήρωση των έργων αυτών αναμένεται να αυξήσει τη χωρητικότητα του Συμβατικού Σταθμού σε 4.000.000 τόνους .

Για τις προκλήσεις στο τομέα της κρουαζιέρας και της επιβατικής κίνησης, ο κ.Θεοφάνης αναφέρθηκε στη στρατηγική της εταιρείας να προσελκύσει τις εταιρείες κρουαζιέρας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στη συνεργασία που έχει ξεκινήσει με τις τοπικές αρχές σε επίπεδο Δήμου και Περιφέρειας, αλλά και με τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες προκειμένου να δημιουργηθεί ένα «προϊόν κρουαζιέρας» ελκυστικό για τις εταιρείες. Σημεία κλειδιά για τον ίδιο, θα αποτελέσουν η αξιοποίηση του εμβληματικού κτιρίου του Παλαιού Τελωνείου και η ανάπτυξη μη-λιμενικών δραστηριοτήτων εντός του λιμανιού.

 

 

 

(fpress.gr)


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video