ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

To βιογραφικό «πέθανε» -Να τι κάνουν οι καινοτόμες εταιρείες για να προσλάβουν ικανό προσωπικό

Η αποστολή του βιογραφικού είναι η πρώτη κίνηση που κάνουν όλοι όταν θέλουν να αναζητήσουν μια θέση εργασίας.

Οταν πρόκειται για την καριέρα σας, η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο. Οσο μεγαλύτερη εργασιακή εμπειρία έχει κανείς στον τομέα του, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να πάρει τη θέση που τον ενδιαφέρει. 

Ωστόσο, το 1998 πραγματοποιήθηκε μια μελέτη που διαπίστωσε ότι η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία είναι στην πραγματικότητα ένας από τους ασθενέστερους δείκτες της μελλοντικής επιτυχίας ενός ατόμου σε μια δουλειά. 

Γιατί όμως εξακολουθούν οι εταιρείες να βασίζονται στο βιογραφικό σημείωμα ως το κύριο εργαλείο τους όταν πρόκειται για προσλήψεις; Δεν έχει κανένα νόημα, αναφέρει δημοσίευμα του inc.com.

Αυτό που έχει νόημα είναι να καινοτομούμε επιθετικά στις πρακτικές πρόσληψης, και αυτό κάνουν πολλές εταιρείες, όπως οι Tesla, Accenture, LinkedIn και πολλά άλλες.

Οι εταιρείες αυτές δεν δίνουν βαρύτητα στα βιογραφικά σημειώματα που λαμβάνουν καθημερινά, αλλά αντ 'αυτού βασίζονται στην τεχνολογία που βασίζεται στην νευροεπιστήμη και τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη για να καθορίσει αν ένας υποψήφιος είναι κατάλληλος και πόσο πιθανό είναι να επιτύχει σε μια θέση εργασίας. 

Στην περίπτωση των Tesla, Accenture και LinkedIn, το κάνουν αυτό σε συνεργασία με την Pymetrics, και αξιολογούν τις γνωστικές και συναισθηματικές δυνατότητες ενός ατόμου σε ένα παιχνίδι 30 λεπτών. 

Ουσιαστικά, οι υποψήφιοι συμπληρώνουν κουίζ ή κάνουν κάποια παζλ, τα αποτελέσματα των οποίων αναλύονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτές οι πρακτικές αποκαλύπτουν τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων του ατόμου, τη δυνατότητα πολλαπλής εκτέλεσης και το επίπεδο αλτρουισμού του. 

Όταν αυτές οι εταιρίες προσλαμβάνουν νέο προσωπικό, δίνουν προτεραιότητα στον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητα ενός ατόμου έναντι της προηγούμενης εργασιακής εμπειρίας.

Δεν έχει σημασία τι έκανε κάποιος πριν έρθει σε μια νέα δουλειά. «Όταν προσλαμβάνουμε, αυτό που ψάχνουμε είναι αυτό το αδιαμφισβήτητο μίγμα δυναμισμού και ταλέντου», λένε οι ειδικοί. 

Κάποιος που έχει δυνατή θέληση, είναι κάποιος που θα κάνει ό,τι χρειάζεται για να πετύχει αυτό που θέλει. Και αυτό είναι ανεκτίμητο. 

Δεν έχει σημασία η εργασιακή εμπειρία ενός ατόμου, ούτε το βιογραφικό του σημείωμα, αλλά κατά πόσο έχει θέληση, δυναμισμό και φιλοδοξία για την μελλοντική του επαγγελματική καριέρα. 


Πηγή: bovary.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video