Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Γκρουπ Volkswagen, Herbert Diess προειδοποίησε ότι οι πιθανές μειώσεις των εκπομπών ρύπων που θέλει να εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Ένωση μέχρι το 2030, μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά στο πορτοφόλι του αγοραστή.
Ο Diess ανέφερε ότι το Γκρουπ το οποίο ηγείται θα μπορεί να συμμορφωθεί με τις αυστηρές νόρμες της Ε.Ε των 60 g/km μέχρι το 2030, αυξάνοντας τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας σε ποσοστό 45-50%. Αλλά δεν γνωρίζει πόσοι από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές μπορούν να αντιμετωπίσουν το οικονομικό βάρος που φέρει η απόκτηση ενός τέτοιου οχήματος. Και συμπλήρωσε «Σίγουρα οι αγοραστές μοντέλων της premium κατηγορίας είναι σε θέση να αγοράσουν ένα ακριβό ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά αυτοί ανήκουν στη μειοψηφία». Φέρνοντας ως παράδειγμα το VW up!, ο Diess ανέφερε πως η λιανική τιμή του θα αυξηθεί κατά €3.500, φτάνοντας τις €14.500, ενώ αντίστοιχα αύξηση θα υποστεί και η τιμή του Polo, κατά €4.000.
Μια άλλη επίδραση της ηλεκτροκίνησης θα είναι η επίδραση στις θέσεις εργασίας, είπε ο Diess. Εάν περίπου το 50% των συνολικών πωλήσεων της VW είναι ηλεκτρικά μοντέλα, η VW θα πρέπει να μειώσει σημαντικά τον αριθμό των μονάδων που κατασκευάζουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό θα οδηγήσει στην αναδιάρθρωση της παραγωγής της εταιρείας, με πυλώνα τις μειωμένες θέσεις εργασίας.
Να σημειώσουμε ότι η VW θα χρησιμοποιήσει εκτενώς τη νέα πλατφόρμα MEB, ενώ σύμφωνα με έρευνες αναμένεται μέχρι το 2025, ένα ποσοστό 15-18% των ευρωπαϊκών πωλήσεων θα αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ο Diess έφερε προς συζήτηση και την αγορά της Κίνας, για την οποία είπε ότι είχε μια πιο συντονισμένη προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, δίνοντας κίνητρα στους αγοραστές, αλλά και αναπτύσσοντας τις υποδομές περί φόρτισης των μπαταριών.
Ο Diess ανέφερε ότι το Γκρουπ το οποίο ηγείται θα μπορεί να συμμορφωθεί με τις αυστηρές νόρμες της Ε.Ε των 60 g/km μέχρι το 2030, αυξάνοντας τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας σε ποσοστό 45-50%. Αλλά δεν γνωρίζει πόσοι από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές μπορούν να αντιμετωπίσουν το οικονομικό βάρος που φέρει η απόκτηση ενός τέτοιου οχήματος. Και συμπλήρωσε «Σίγουρα οι αγοραστές μοντέλων της premium κατηγορίας είναι σε θέση να αγοράσουν ένα ακριβό ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά αυτοί ανήκουν στη μειοψηφία». Φέρνοντας ως παράδειγμα το VW up!, ο Diess ανέφερε πως η λιανική τιμή του θα αυξηθεί κατά €3.500, φτάνοντας τις €14.500, ενώ αντίστοιχα αύξηση θα υποστεί και η τιμή του Polo, κατά €4.000.
Μια άλλη επίδραση της ηλεκτροκίνησης θα είναι η επίδραση στις θέσεις εργασίας, είπε ο Diess. Εάν περίπου το 50% των συνολικών πωλήσεων της VW είναι ηλεκτρικά μοντέλα, η VW θα πρέπει να μειώσει σημαντικά τον αριθμό των μονάδων που κατασκευάζουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό θα οδηγήσει στην αναδιάρθρωση της παραγωγής της εταιρείας, με πυλώνα τις μειωμένες θέσεις εργασίας.
Να σημειώσουμε ότι η VW θα χρησιμοποιήσει εκτενώς τη νέα πλατφόρμα MEB, ενώ σύμφωνα με έρευνες αναμένεται μέχρι το 2025, ένα ποσοστό 15-18% των ευρωπαϊκών πωλήσεων θα αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ο Diess έφερε προς συζήτηση και την αγορά της Κίνας, για την οποία είπε ότι είχε μια πιο συντονισμένη προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, δίνοντας κίνητρα στους αγοραστές, αλλά και αναπτύσσοντας τις υποδομές περί φόρτισης των μπαταριών.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου