ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πώς μια αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια κατέστρεψε την καριέρα ενός μοντέλου

H αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια του ιταλικού οίκου Dolce & Gabbana για την Κίνα που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων τον Νοέμβριο του 2018 που κυκλοφόρησε, δεν έβλαψε μόνο τον διάσημο οίκο μόδας, αλλά και το μοντέλο που πρωταγωνίστησε σε αυτήν.

Η καμπάνια περιελάμβανε τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, στα οποία μια Κινέζα προσπαθούσε να φάει πίτσα, μακαρόνια και σιτσιλιάνικα κανόλι χρησιμοποιώντας ξυλάκια (chopsticks). Η καμπάνια αποσύρθηκε άρον άρον, καθώς κατηγορήθηκε για εσφαλμένη κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού και προώθηση κακών στερεοτύπων.



Το μοντέλο της διαφημιστικής εκστρατείας ονομάζεται Zuo Ye και σήμερα δηλώνει πως η συγκεκριμένη δουλειά της κατέστρεψε την καριέρα.

Τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου με μια μακροσκελή ανάρτησή της στο Weibo, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η νεαρή κοπέλα που πρόσφατα αποφοίτησε από το αγροτικό πανεπιστήμιο της Κουανγκτσόου ανέφερε μεταξύ άλλων πως «νιώθει ένοχη και ντροπιασμένη» και ζητάει παράλληλα την κατανόηση του κοινού.

«Συνήθως το να δουλεύεις για ένα διεθνές brand όπως η D&G αποτελεί ένα συναρπαστικό βήμα για την καριέρα ενός μοντέλου, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση σχεδόν σκότωσε την καριέρα μου στο μόντελινγκ».

Εξήγησε πως κατανοεί απόλυτα πως το όλο θέμα έχει να κάνει με το γεγονός ότι εκπροσωπεί την εικόνα της Κίνας και την κινεζική κουλτούρα και πως γι' αυτόν ακριβώς το λόγο «αισθάνεται ακόμα πιο ένοχη και ντροπιασμένη». Παράλληλα ορκίστηκε πως θα «βελτιώσει τη συμπεριφορά της» στο μέλλον.

Αναφερόμενη σε αυτή καθ' αυτή την καμπάνια, είπε πως γνώριζε ότι η γενική ιδέα είχε να κάνει με ιταλικά εδέσματα, όχι όμως και το ποια θα ήταν ακριβώς η αποστολή της. Τόνισε πως όταν της ζητήθηκε να φάει τα ιταλικά φαγητά χρησιμοποιώντας ξυλάκια, αισθάνθηκε πολύ άβολα. Εξήγησε ότι είδε για πρώτη φορά ολοκληρωμένα τα διαφημιστικά όταν κυκλοφόρησαν επίσημα, ενώ τόνισε πως έγινε στόχος αρνητικών σχολίων, χωρίς να λάβει καμία υποστήριξη από κανέναν.

Η τοποθέτησή της έχει διχάσει το κοινό, καθώς κάποιοι εκφράζουν τη στήριξή τους προς το πρόσωπό της, υπάρχουν όμως και εκείνοι που εξακολουθούν να είναι επικριτικοί απέναντί της.

«Πήρα ένα μάθημα από αυτό. Για ακόμα μια φορά ζητώ συγνώμη από τους συμπατριώτες μου», αναφέρει η ίδια.

Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαφημιστική εκστρατεία, οι Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα ζήτησαν επίσημα συγγνώμη από τους Kινέζους, με ειδικό βίντεο, στο οποίο οι δυο σχεδιαστές μόδας εμφανίστηκαν με εμφανώς θλιμμένη έκφραση.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video