Ενώ το κουδούνι για την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχει χτυπήσει πριν από ένα μήνα, δυστυχώς τα κενά στα δημόσια σχολεία παραμένουν με αποτέλεσμα τα περισσότερα να υπολειτουργούν και να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες καθημερινά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΟΛΜΕ,οι ελλείψεις που καταγράφονται σε όλη τη χώρα πλησιάζουν τις 2.000 και αφορούν βασικές ειδικότητες καθηγητών όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί,βιολόγοι, χημικοί.
Επίσης, η ΟΛΜΕ τονίζει ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα σημειώνονται στις περιοχές Ηρακλείου, Πειραιά, Δωδεκανήσων και Μεσσηνίας.
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αναλυτικά:
Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και υπάρχουν ακόμα μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης.
Είναι η όγδοη συνεχής χρονιά που δε γίνονται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα, τα περισσότερα σχολεία να υπολειτουργούν λόγω των χιλιάδων κενών.
Έγινε ένας μεγάλος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιάς παρόλ’ αυτά κενά παραμένουν και είναι πολλά, ενώ ταυτόχρονα, χάνονται καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες. Αυτή τη στιγμή τα κενά καθηγητών σε Γυμνάσια και Λύκεια, σύμφωνα με στοιχεία των αιρετών, πλησιάζουν τα 2.000 (σε Γενική και Ειδική). Ελλείψεις καταγράφονται σε όλη τη χώρα. Περιοχές που σημειώνονται τα περισσότερα σύμφωνα με ενημέρωση από τις τοπικές ΕΛΜΕ είναι το Ηράκλειο, ο Πειραιάς, η Α Δωδεκανήσου, η Β Μεσσηνίας κ.ά. Το Υπουργείο πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις αναπληρωτών. Οι ειδικότητες που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 κ.ά.
Η πίεση του Υπουργείου προς τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για λειτουργία μεγάλων τμημάτων (με 28 και 29 μαθητές) και προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για κάλυψη αυτών των κενών με γ΄ αναθέσεις – βάση νόμου μετά τις 30 Σεπτεμβρίου υποχρεούνται οι ήδη υπάρχοντες καθηγητές να διδάξουν μαθήματα που έχουν ως γ΄ ανάθεση – είναι ενάντια στις θέσεις του κλάδου και τη σωστή λειτουργία των σχολείων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΟΛΜΕ,οι ελλείψεις που καταγράφονται σε όλη τη χώρα πλησιάζουν τις 2.000 και αφορούν βασικές ειδικότητες καθηγητών όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί,βιολόγοι, χημικοί.
Επίσης, η ΟΛΜΕ τονίζει ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα σημειώνονται στις περιοχές Ηρακλείου, Πειραιά, Δωδεκανήσων και Μεσσηνίας.
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αναλυτικά:
Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και υπάρχουν ακόμα μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης.
Είναι η όγδοη συνεχής χρονιά που δε γίνονται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα, τα περισσότερα σχολεία να υπολειτουργούν λόγω των χιλιάδων κενών.
Έγινε ένας μεγάλος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιάς παρόλ’ αυτά κενά παραμένουν και είναι πολλά, ενώ ταυτόχρονα, χάνονται καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες. Αυτή τη στιγμή τα κενά καθηγητών σε Γυμνάσια και Λύκεια, σύμφωνα με στοιχεία των αιρετών, πλησιάζουν τα 2.000 (σε Γενική και Ειδική). Ελλείψεις καταγράφονται σε όλη τη χώρα. Περιοχές που σημειώνονται τα περισσότερα σύμφωνα με ενημέρωση από τις τοπικές ΕΛΜΕ είναι το Ηράκλειο, ο Πειραιάς, η Α Δωδεκανήσου, η Β Μεσσηνίας κ.ά. Το Υπουργείο πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις αναπληρωτών. Οι ειδικότητες που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 κ.ά.
Η πίεση του Υπουργείου προς τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για λειτουργία μεγάλων τμημάτων (με 28 και 29 μαθητές) και προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για κάλυψη αυτών των κενών με γ΄ αναθέσεις – βάση νόμου μετά τις 30 Σεπτεμβρίου υποχρεούνται οι ήδη υπάρχοντες καθηγητές να διδάξουν μαθήματα που έχουν ως γ΄ ανάθεση – είναι ενάντια στις θέσεις του κλάδου και τη σωστή λειτουργία των σχολείων.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου