Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη πως δοκιμάζει διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) στο News Feed του, εν όψει της περιόδου αγορών των διακοπών στις ΗΠΑ.
Οι διαφημίσεις αυτές θα επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν εικονικά με διαφορετικά προϊόντα, από το να «δοκιμάζουν» (βλέπουν πάνω τους) γυαλιά ηλίου και αξεσουάρ μέχρι την οπτικοποίηση/ προβολή επίπλων σε ένα δωμάτιο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, εταιρείες όπως η Sephora, η Bobbi Brown, η Pottery Barn, η Wayfair κ.ά. θα αρχίσουν να δοκιμάζουν το νέο αυτό concept διαφημίσεων αργότερα μέσα στο καλοκαίρι. Όπως σημειώνει το Reuters, η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει διαφημίσεις AR στην εφαρμογή Messenger της και αναφέρει πως εταιρείες που συμμετείχαν, περιλαμβανομένων των Asus και Nike, διαπίστωσαν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες που τις έβλεπαν.
Το Facebook επίσης ανέφερε πως επεκτείνει, εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών, τη λειτουργία αγορών του στα Instagram stories παγκοσμίως, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από online καταστήματα μέσα από τη δημοφιλή εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών. Ακόμη, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ειδικά κιτ δημιουργίας βίντεο, τα οποία θα καθιστούν ευκολότερη για τους διαφημιστές τη δημιουργία mobile-first διαφημιστικών βίντεο. «Βλέπουμε το βίντεο ως το καλύτερο μέσο για να ανακαλύπτει κανείς νέα προϊόντα» εξήγησε.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου