Υπέρ της δημιουργίας μιας «Airbus των μπαταριών», μιας συμμαχίας ευρωπαίων κατασκευαστών την παραγωγή του συγκεκριμένου κομβικού τμήματος των ηλεκτρικών οχημάτων, τάχθηκε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που είναι αρμόδιος για την Ενέργεια.
Ο Μάρος Σέφκοβιτς πρότεινε μέσω της «Sueddeutsche Zeitung» τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής κοινοπραξίας για την κατασκευή μπαταριών, ώστε η Ευρώπη να μην καθυστερήσει στον τομέα αυτόν.
«Αναφορικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα προχωρούν πιο γρήγορα από εμάς, υπογράμμισε ο Σέφκοβιτς, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Έχουμε ανάγκη μια Airbus των μπαταριών», δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα, αναφερόμενος στην πρωτοβουλία επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας στη δεκαετία του 1970 για να ανταγωνιστούν την αμερικανική Boeing.
Ο Σέφκοβιτς εκτιμά πως η τεχνολογία της παραγωγής μπαταριών λιθίου, που αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα του τελικού κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος «είναι υπερβολικά σημαντική για να εισάγεται».
«Έχουμε διαθέσιμα μέσα για να υποστηρίξουμε την έρευνα, την υποδομή και την αγορά με γενικό τρόπο», δήλωσε επίσης. Η «Sueddeutsche Zeitung» αναφέρει πως μπορεί εν δυνάμει να χρησιμοποιηθούν 2 δισεκ. ευρώ για την ανάπτυξη των μπαταριών και των εναλλακτικών κινητήρων στην Ευρώπη.
Ο Μάρος Σέφκοβιτς πρότεινε μέσω της «Sueddeutsche Zeitung» τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής κοινοπραξίας για την κατασκευή μπαταριών, ώστε η Ευρώπη να μην καθυστερήσει στον τομέα αυτόν.
«Αναφορικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα προχωρούν πιο γρήγορα από εμάς, υπογράμμισε ο Σέφκοβιτς, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Έχουμε ανάγκη μια Airbus των μπαταριών», δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα, αναφερόμενος στην πρωτοβουλία επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας στη δεκαετία του 1970 για να ανταγωνιστούν την αμερικανική Boeing.
Ο Σέφκοβιτς εκτιμά πως η τεχνολογία της παραγωγής μπαταριών λιθίου, που αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα του τελικού κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος «είναι υπερβολικά σημαντική για να εισάγεται».
«Έχουμε διαθέσιμα μέσα για να υποστηρίξουμε την έρευνα, την υποδομή και την αγορά με γενικό τρόπο», δήλωσε επίσης. Η «Sueddeutsche Zeitung» αναφέρει πως μπορεί εν δυνάμει να χρησιμοποιηθούν 2 δισεκ. ευρώ για την ανάπτυξη των μπαταριών και των εναλλακτικών κινητήρων στην Ευρώπη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου