ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Έχει πλέον λόγο ύπαρξης η τετρακίνηση;

Έχει πλέον λόγο ύπαρξης η τετρακίνηση; Εσείς επιμένετε να την θέλετε στα αυτοκίνητα ή όχι;
Πόσα τετρακίνητα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών θυμάσαι; Και πόσα τετρακίνητα αυτοκίνητα μπορείς να κατονομάσεις σήμερα;
Μήπως η τετρακίνηση μας έχει αφήσει χρόνους; Μήπως δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης; Γιατί πάει προς εξαφάνιση;

Ας το πάρουμε από την αρχή. Τετρακίνηση δεν είχαν μόνο τα εκτός δρόμου οχήματα. Ήταν όμως τα πρώτα που έρχονταν στο νου για την κίνηση και στους δύο άξονες. Από τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου με τρία διαφορικά όπως τα Land Rover Defender, ή τα πιο «βασικά» εργαλεία, όπως το Lada Niva, αλλά και όλες οι ενδιάμεσες λύσεις, από τα pickup μέχρι τα Range Rover και από τα Land Cruiser μέχρι τα Audi Q7, η τετρακίνηση ήταν ο κοινός παρονομαστής που έκανε αυτά τα μοντέλα θρυλικά.

Εντάξει, και σήμερα τα θηρία της κατηγορίας των SUV διατηρούν την εξελιγμένη τετρακίνηση, όμως η πλειοψηφία την «βγάζει» πλέον με πιο light εφαρμογές. Είτε με εμπρός κίνηση και έναν συμπλέκτη για μετάδοση πίσω, είτε με κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα και τέλος.

Δεν χρειάζεται εξάλλου, αφού τα SUV πλέον δεν προορίζονται καν για εκτός δρόμου χρήση. Δεν χρειάζεται ούτε καν στο χιόνι, όπως μαρτυρά και η παραδοσιακή προτίμηση των σκανδιναβών σε δικίνητα μοντέλα με χιονολάστιχα με καρφιά. Αρα η χρήση της τετρακίνησης σήμερα είναι σε μοντέλα που επιμένουν είτε λόγω κυβισμού και απόδοσης, οπότε η εμπρός κίνηση είναι εκτός τόπου και χρόνου, είτε λόγω πρεστίζ, γιατί τι θα αγοράσεις με 100+ χιλιάδες ευρώ σε SUV αν δεν έχει καν κίνηση 4x4.

Και ο περιορισμός της τετρακίνησης συνεχίζει και στις κατηγορίες που δεν την είχαν ανάγκη ποτέ. Όπως τα μεσαία και μεγάλα μοντέλα, κυρίως της Audi αλλά και των άλλων premium κατασκευαστών. Σαφώς οι εκδόσεις quattro υπάρχουν ακόμη, όπως υπάρχουν οι εκδόσεις x-Drive των σειρών 3 και 5 της BMW, και οι εκδόσεις 4matic της Mercedes. Ακόμη όμως και το συνώνυμο της Audi, το quattro, δεν είναι πλέον ούτε στις δόξες του τεχνολογικά, αφού δεν κάνει πλέον χρήση τόρσεν διαφορικών, ούτε όμως και στην πρώτη λίστα των προτιμήσεων, με τα προσθιοκίνητα να επικρατούν σαφώς στις πωλήσεις.

Γιατί από τη μία το κόστος και το βάρος, από την άλλη τα τεχνολογικά βοηθήματα και οι εξελιγμένη ανάρτηση, κάνουν την τετρακίνηση, το λιγότερο μη-απαραίτητη, ακόμη και όταν τα άλογα είναι πάνω από 250+. Για την BMW  και την Mercedes οι πισωκίνητες εκδόσεις δεν είχαν ανάγκη «πρεστίζ» ούτως ή άλλως, οπότε το 4x4 παρέμενε στο όριο του «ειδικού».

Τι μένει λοιπόν για την τετρακίνηση; Με όλο και λιγότερα μοντέλα να προσφέρονται, όλο και λιγότερο κόσμο να τη χρειάζεται, και όλο και περισσότερη τεχνολογία να την υπερκαλύπτει, μήπως είναι από τις απώλειες που δεν θα λείψουν σε πολλούς; Ή μήπως θα σας λείψει; Τι λέτε;


Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video