ΝΤΡΟΠΗ: Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» τούς έστειλε από τον παράδρομο του κόμβου Λιτοχώρου και πλήρωσαν διόδια στην Λεπτοκαρυά!
«Ντροπή, μας εμπαίζουν, μας κοροϊδεύουν, πού θα πάει αυτή η ιστορία με τα διόδια» και πολλά ακόμη οργισμένα λόγια από εκνευρισμένους οδηγούς, οι οποίοι στο ρεύμα από Κατερίνη-Λάρισα χρειάστηκε να διανύσουν δέκα περίπου χιλιόμετρα σε παράδρομο και στο τέλος να πληρώσουν και διόδια.
Αναλυτικότερα λόγω εργασιών από την εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», τοποθέτησης μεταβλητής σήμανσης σε γέφυρες, μέσω της...
Αναλυτικότερα λόγω εργασιών από την εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», τοποθέτησης μεταβλητής σήμανσης σε γέφυρες, μέσω της...
οποίας θα εμφανίζονται ηλεκτρονικά μηνύματα, υπήρξε διακοπή κυκλοφορίας χθες από 7 π.μ. ως 8 μ.μ. επί της εθνικής οδού και πιο συγκεκριμένα στον κόμβο Λιτοχώρου, όπου η κυκλοφορία εκτρεπόταν στον παραλιακό άξονα, απόσταση περίπου 10 χιλιομέτρων, για να εισέλθουν ξανά τα οχήματα στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο, όλως τυχαίως (!) στον κόμβο Λεπτοκαρυάς και λίγο πριν τον Σταθμό Διοδίων, όπου οι οδηγοί κατέβαλλαν το αντίτιμο των 1,90 ευρώ, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση.
Τη... «νύφη» τελικά πλήρωσε το προσωπικό της Εταιρίας, στο οποίο ξέσπασαν δικαιολογημένα οι οδηγοί, αφού δεν χρησιμοποίησαν την εθνική οδό, αλλά τα διόδια λειτουργούσαν κανονικά. «Ας πληρώναμε αναλογικά τα χιλιόμετρα που διανύσαμε στην εθνική οδό, εφόσον ήθελαν να μαζέψουν χρήματα» ήταν η πιο ήπια παρατήρηση διαμαρτυρόμενου οδηγού, ενώ οι περισσότερες απόψεις εστίαζαν στην αυθαίρετη πολιτική της εταιρίας (κάνουν ό,τι θέλουν, δίχως να τους ελέγχει κανείς) και στην ανυπαρξία πολιτικής παρέμβασης για την προστασία των οδηγών σε αυτές τις περιπτώσεις.
ΠΗΓΗ: εφημερίδα Ελευθερία
Τη... «νύφη» τελικά πλήρωσε το προσωπικό της Εταιρίας, στο οποίο ξέσπασαν δικαιολογημένα οι οδηγοί, αφού δεν χρησιμοποίησαν την εθνική οδό, αλλά τα διόδια λειτουργούσαν κανονικά. «Ας πληρώναμε αναλογικά τα χιλιόμετρα που διανύσαμε στην εθνική οδό, εφόσον ήθελαν να μαζέψουν χρήματα» ήταν η πιο ήπια παρατήρηση διαμαρτυρόμενου οδηγού, ενώ οι περισσότερες απόψεις εστίαζαν στην αυθαίρετη πολιτική της εταιρίας (κάνουν ό,τι θέλουν, δίχως να τους ελέγχει κανείς) και στην ανυπαρξία πολιτικής παρέμβασης για την προστασία των οδηγών σε αυτές τις περιπτώσεις.
ΠΗΓΗ: εφημερίδα Ελευθερία
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου